Frun tar inga initiativ
Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 21:05:50 följande:
Jo vi har pratat o pratat. Nej vill inte "lasta över" nåt på henne, jo jag accepterar henne som hon är och hon vet det.Nej jag berättar inte hela tiden hur dålig hon är på detta, hon vet det.
Sorry att det låter hårt och anklagande men vi både två vet att så är fallet, så är det, anklaga mig vad ni vill men så är det tyvärr.
Så klart är jag inte perfekt, ingen är, men i just detta scenario är jag inte det största problemet, tro va ni vill..
Jo hon har försökt att få lite tips här o på andra forum hon med men när hon möts av saker som " man va fan är det för fel på dig då? Om du vill ligga är det väl bara att sära på benen och knulla för fan! Han vill ju!!"
Ja då blir hon bara ledsen och stänger ner.... så DET funkar inte för henne.. tyvärr.. OM det ändå bara var så enkelt..
För er där det funkar så enkelt så är jag glad för er!
Terapi? Jo det funkade bättre, icke verbal kommunikation vart nog det bästa vi fått ut av det, t.ex jag säger jag älskar henne, får tillbaka en klapp på armen och då fattar jag att hon älskar mig med! Toppen!
Och jag ber om ursäkt om jag framstår som bara kall och krävande men när jag ger o ger men inte ens får en klapp på armen tillbaka och det pågår ett bra tag så blir jag lite.. ja liiite frustrerad kanske är ett bättre ord..
Men .. detta sänker tyvärr mig bara mer...
" men GUD va du gnäller"
Jojo.. gör väl det, sorry.. skall sluta med det, allt är ändå bara mitt fel i allafall verkar det som..
Så tack för mig! Ha det gött!
Den var ju riktigt fräsch. Kan inte säga annat än att jag lider med din fru och den psykiska tortyr hon förmodligen har utsatts för om hon vet att hon är dålig.