Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Mina älskade rottisar.)
|
-
-
Kul kille.XDX skrev 2024-08-12 21:50:11 följande:En till sinnessjuk, som dessutom hotar med dödligt våld.
Moderatorerna, ni ska polisanmäla detta och se till att förföljelsen här upphör. Se till att hantera detta effektivt nu så att FLs reklamintäkter inte drabbas. Inga personuppgifter om mig i anmälan, och ni sköter detta utan mig. -
Om den kvinnoföraktande XDX tror att vi kommer att glömma hans inlägg så är mitt svar att det kan han fetglömma.Anonym (BBW) skrev 2024-08-12 22:45:36 följande:Ok. då bör även FL göra en polisanmälan gällande dina inlägg. Varför är det så känsligt med dina personuppgifter. Törs du inte stå för dina kvinnoföraktande inlägg i olika trådar. Du kan vara helt lugn jag vet vad du har skrivit i andra trådar och glömmer inte så lätt.
-
Jävlar i havet det är nästan så man vill ta fram staffliet och görs en helt oförglömlig tavla.Anonym (Hotwife) skrev 2024-08-12 22:57:16 följande:Vilken underbar bild detta skapar i min fantasi. Mannen i fulla kalsonger med två glada rottweilers efter sig på en skogsstig kantad av väldoftande solvarm tallskog.
-
Och du kan inte förstå varför du är den mest hatade personen på FL. Kanske läge att du funderar över det du skrev i en tråd om att mäta vaginor där i allafall jag grundlade mitt hat emot dig och inte har det minskat av dina inlägg i andra trådar.XDX skrev 2024-08-13 06:24:04 följande:Ja ni ser själva hur mobbarna gör ett drama av att jag bara säger att trådskaparen måste ha en brutalt ärlig konversation med sin partner. De lägger till, hittar på och tolkar in en massa jag varken skrivit eller menat. Och när jag efter flera veckors förföljelse, mobbning och förtal här skriver att de borde utvisas så påstår de att jag vill ha dem utvisade från landet Sverige...
Nu har det gått så långt att de t o m hotar med och hejar på dödligt våld mot mig. Och admin sitter på sina händer...
Och för att koppla tillbaka till ditt inlägg - ja jag ser tyvärr också en trend i att många anser att det mest bara är mannen som ska anpassa sig och att kvinnan inte ska ifrågasättas. En väldigt tragisk trend.
Jag är ingen person som vänder andra kinden till och glömmer i första taget. -
XDX skrev 2024-08-13 07:42:22 följande:Ja ni ser själva hur det förvrängs, förtalas, mobbas och förföljs... Och till en helt sjuk nivå...
Eva, det är ok om du ber om ursäkt och lägger ner detta. Det är ett alternativ många skulle uppskatta här.XDX skrev 2024-08-13 07:42:22 följande:Ja ni ser själva hur det förvrängs, förtalas, mobbas och förföljs... Och till en helt sjuk nivå...
Eva, det är ok om du ber om ursäkt och lägger ner detta. Det är ett alternativ många skulle uppskatta här.
Vad skall hon be om ursäkt för.
Att hon inte delar din kvinnosyn eller hur tänkte du nu. -
På vilket sätt tänkte du att din situation skulle bli bättre av att sitta med offerkoftan och söka råd runt din situation på FL.Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 14:54:03 följande:Jojo visst du..
Jag trivs dock med livet, vill förbättra det lite.
Och jag har inte jämfört hushållsarbete med sex..?
Varför skall jag inte få nämna att jag delar på våra gemensamma bördor? Skall man inte det som man idag?
Om jag inte nämner det får man bara kommentarer som
"Hjälp till hemma då din lata jävla mansgris" punkt..
När jag ber om tips/råd om hur jag, en man, vill få lite mer ömhet, bekräftelse o.dyl. från min kvinna OCH jag råkar nämna att jag faktiskt hjälper till hemma så blir det typ
"hushållssysslor har inget med sexlivet att göra jävla mansgris!"
Okok men förlåt då att även JAG, en man, vill få höra några snälla ord ibland, kanske vill höra att man faktiskt duger i sängen.. nån gång iallafall..
" men det är ju bara att fråga henne för fan"
Jojo.. provat det med.. och när man då frågat, gjort det som efterfrågats och det vart bra, yes!! Tänker man och gör liknande gång men SE DET gick INTE.. INTE denna gång!
Jahaja... jaja.. Man är väl än jävla mansgris bara som inte behöver nån form av uppmuntran, jag är ju en MAN och skall bete mig som en.. bara ta det jag vill ha ..
På ett sånt där manligt sätt.... eller..?
Det finns bara en person som du kan förändra och det är dig själv och hur du väljer att hantera din situation.
Personligen tycker jag att offerkoftor är det osexigaste som finns.
Kör du samma stuk hemma så kanske det finns en förklaring till att det inte är så bra på det erotisk planet. -
Om du tror att din situation blir bättre av att jämföra offerkoftor med andra så får du självklart göra det men vad tror blir bättre av det.Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 15:09:42 följande:Och jag tycker oempatiska människor med korta "självklara" svar på allt är det osexigaste jag vet, vi äro alla olika..
Svaren är ofta enkla och självklara. -
Men vad fan. Är du tre år gammal eller en osäker hundvalp som hela tiden måste få bekräftelse på att du duger och gjort rätt. Är du lika osäker på jobbet och hela tiden söker bekräftelse på att du gjort rätt och ett bra jobb. Normala människor med fungerande självkänsla brukar själva känna om som gjort ett bra jobb eller inte.Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 15:25:37 följande:Bra sagt! Så är det för oss till stor del med. Vi letar mest just nu att få ett kodspråk som funkar för oss. Därav med i denna tråd bl.a...
Ta t.ex. oralsex.. Jag gör det GÄRNA och hon kommer som en raket!! Skithäftigt! Och det gör mig skittänd!
Hon säger att det skönaste hon VET!! I stunden då.. och det är ju kul!
Men .. hon frågar ALDRIG mig om det tyvärr.. alltid jag som frågar om hon vill. Och hon VET om att hon inte frågar fast hon vill det, hon TÄNKER på det och hon VILL HA det men orden kommer bara inte ur hennes mun... tyvärr..
Med tiden börjar man undra om hon bara är snäll?
Orgasmerna hon får går inte att fejka men ändå får man inte höra nåt i form av "duu.. kan du inte slicka mig ikväll för du är ju sååå bra på det".... skulle ju vara kul nån gång..
Lyxproblem? Jo visst.. i början kanske.. men med tiden blir det lite mindre o mindre kul.. -
Nu kommer jag att vara brutalt ärlig.Anonym (Lars-Åke) skrev 2024-08-14 17:06:16 följande:Varför hör inte kompromisser hemma i sexlivet?
Har du rökt på eller vad är det som gör att du inte förstår något så enkelt och självklart?