• Anonym (Sladdis)

BF april 2025

Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
    Berätta gärna lite om din historia ❤️

Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰

• Svar på tråden BF april 2025
  • Supersemlan
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-08-09 08:22:00 följande:
    Håller tummarna för er idag ❤️
    Tack snälla! 🙏🏻 
  • IRABELLE
    Supersemlan skrev 2024-08-09 08:17:16 följande:

Jag ska göra ett VUL vid 11 idag. Så nervös. Om inte hjärtat syns slå nu så är det någonting fel. Håll tummarna. ❤️

Hoppas det gick bra ❤️
  • Supersemlan
    IRABELLE skrev 2024-08-09 14:40:15 följande:
    Hoppas det gick bra ❤️
    Tack snälla. 🙏🏻 Det gick bra! Ett litet tickande hjärta, och exakt rätt dag enligt egen beräkning av senaste mena och ÄL. Men oron stillas ju bara tillfälligt? 
  • Lugnoro

Jag har varit på läkarbesök idag och ska nu byta ut en medicin mot en annan. Hoppas att det går bra!

• Loppster

Hej tjejer. Plussade igår Och har bf 18 april. egentligen bim imorgon testade två dagar tidigt. 

Jag är gravid med mitt andra barn. Tycker denna graviditet såhär långt är väldigt annorlunda mot förra. Har så mycket mindre symtom även om det finns symtom. Förra graviditeten spydde jag innan jag ens gjort ett test och mådde extremt illa och kräktes i 12 veckor. Nu har jag mest lite molvärk, ryggvärk och väldigt svagt illamående ibland. Är ju väldigt tidigt så kan ju bli mer symtom längre fram såklart men känns verkligen annorlunda än sist. 

någon som har fler barn som upplevt samma? 

• Myran1234

Hej! 

Jag är också gravid! Fortfarande i chock efter gårdagens plus på graviditetsstickan. Ett litet hoppsan minst sagt. Har en son på 7 månader som blev till med hjälp av IVF ICSI pga manlig faktor. Vi vill gärna ha ett syskon till vår son om än planen var lite senare men eftersom jag är 38 år och vi inte ens trodde det var möjligt för oss att bli med barn naturligt så är det självklart för oss att behålla barnet. Vi är överlyckliga men samtidigt skräckslagna 😂 Nu hoppas vi det ska gå vägen bara. BF 12 april ❤️😀

• Sommarsnäckan

Hej! 

Hoppar in i tråden ☺️ beräknad BF 7/4-25. Ett barn på 3 år sedan tidigare. Har 2 täta missfall samt ett utomkvedshavandeskap i bagaget. Hoppas på bättre tur nu även om det känns nervöst. Ska på tidigt UL om 1 o 1/2 v. ❤️🙏❤️

• jonielle

Hej! Jag hänger gärna med i tråden. Är en tjej på 34 år som vänta mitt andra barn 14 april 2025 (om allt går som det ska). Jag och min sambo har sen tidigare en pojke som är 5. Jag bor i Stockholm och arbetar inom vården.

• mothertotwo
    Loppster skrev 2024-08-09 19:05:04 följande:

Hej tjejer. Plussade igår Och har bf 18 april. egentligen bim imorgon testade två dagar tidigt. 

Jag är gravid med mitt andra barn. Tycker denna graviditet såhär långt är väldigt annorlunda mot förra. Har så mycket mindre symtom även om det finns symtom. Förra graviditeten spydde jag innan jag ens gjort ett test och mådde extremt illa och kräktes i 12 veckor. Nu har jag mest lite molvärk, ryggvärk och väldigt svagt illamående ibland. Är ju väldigt tidigt så kan ju bli mer symtom längre fram såklart men känns verkligen annorlunda än sist. 

någon som har fler barn som upplevt samma? 

Mina två graviditeter har varit som natt och dag. Jag spydde, mådde illa, värk till en förbannelse med min första foglossning from vecka 12. Med min andra mådde jag hur bra som helst, bara lite lätt illa mående och lite foglossning som började i mitten på graviditeten.  
  • Loppster
    mothertotwo skrev 2024-08-10 16:53:05 följande:
    Mina två graviditeter har varit som natt och dag. Jag spydde, mådde illa, värk till en förbannelse med min första foglossning from vecka 12. Med min andra mådde jag hur bra som helst, bara lite lätt illa mående och lite foglossning som började i mitten på graviditeten.  
    Åh men vad skönt och höra. Tog ett nytt gravtest igår till och med bara för att jag tycker att jag mår för bra. haha. Men det hade ökat i styrka så jag får nog bara släppa det och njuta av att må bra. förra graviditeten spydde jag konstant och gick ner flera kilo i vikt så det är ju det man hade förväntat sig nu med. haha
Svar på tråden BF april 2025