BF april 2025
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Jag ska göra ett VUL vid 11 idag. Så nervös. Om inte hjärtat syns slå nu så är det någonting fel. Håll tummarna. ❤️
Jag har varit på läkarbesök idag och ska nu byta ut en medicin mot en annan. Hoppas att det går bra!
Hej tjejer. Plussade igår Och har bf 18 april. egentligen bim imorgon testade två dagar tidigt.
Jag är gravid med mitt andra barn. Tycker denna graviditet såhär långt är väldigt annorlunda mot förra. Har så mycket mindre symtom även om det finns symtom. Förra graviditeten spydde jag innan jag ens gjort ett test och mådde extremt illa och kräktes i 12 veckor. Nu har jag mest lite molvärk, ryggvärk och väldigt svagt illamående ibland. Är ju väldigt tidigt så kan ju bli mer symtom längre fram såklart men känns verkligen annorlunda än sist.
någon som har fler barn som upplevt samma?
Hej!
Jag är också gravid! Fortfarande i chock efter gårdagens plus på graviditetsstickan. Ett litet hoppsan minst sagt. Har en son på 7 månader som blev till med hjälp av IVF ICSI pga manlig faktor. Vi vill gärna ha ett syskon till vår son om än planen var lite senare men eftersom jag är 38 år och vi inte ens trodde det var möjligt för oss att bli med barn naturligt så är det självklart för oss att behålla barnet. Vi är överlyckliga men samtidigt skräckslagna 😂 Nu hoppas vi det ska gå vägen bara. BF 12 april ❤️😀
Hej!
Hoppar in i tråden ☺️ beräknad BF 7/4-25. Ett barn på 3 år sedan tidigare. Har 2 täta missfall samt ett utomkvedshavandeskap i bagaget. Hoppas på bättre tur nu även om det känns nervöst. Ska på tidigt UL om 1 o 1/2 v. ❤️🙏❤️
Hej! Jag hänger gärna med i tråden. Är en tjej på 34 år som vänta mitt andra barn 14 april 2025 (om allt går som det ska). Jag och min sambo har sen tidigare en pojke som är 5. Jag bor i Stockholm och arbetar inom vården.
Hej tjejer. Plussade igår Och har bf 18 april. egentligen bim imorgon testade två dagar tidigt.
Jag är gravid med mitt andra barn. Tycker denna graviditet såhär långt är väldigt annorlunda mot förra. Har så mycket mindre symtom även om det finns symtom. Förra graviditeten spydde jag innan jag ens gjort ett test och mådde extremt illa och kräktes i 12 veckor. Nu har jag mest lite molvärk, ryggvärk och väldigt svagt illamående ibland. Är ju väldigt tidigt så kan ju bli mer symtom längre fram såklart men känns verkligen annorlunda än sist.
någon som har fler barn som upplevt samma?