• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Kanelkringla

Hej! vi försöker också bli gravida med andra barnet! mitt barn nattammar också fortfarande och Har haft ganska långa cyklar nu sen mensen kom tillbaka. Jag tog ett test idag på ägglossning +9, jag tycker jag ser något liiiite svagt! Vad tycker ni? Med min förstfödda plussade jag på den dagen och även då väldigt svagt!

• mothertotwo
    Kanelkringla skrev 2024-09-19 12:26:36 följande:

Fick visst inte med bilden 

Hej, är det ett grav test så är den positiv. 😀
  • Anonym (Lollo)

Känner mig besviken på besviken. 
    Bim om 4dagar. Gravtest i morse, totalblankt negativt. 😔
    Var hos gyn idag då jag har nypa de smärta till och från i vänster äggstock. Detta pågår under hela menscyklar och har varit så i flera månader. Känner av det när jag sätter mig i soffan ex, ej konstant. 
    Kände mig ej väl bemött, hon kändes ej öppen för frågor. Hon kändes stressad och kollade endast efter cystor, inga andra förklaringar. Hittade inga cystor(det var ju bra) och sa sedan att det jag känner kommer från tarmen. Men jag känner starkt att det kommer från äggstock/äggledare någonting. Så jag vet inte vad jag ska tro. 😔 Tråkigt när man gått och väntat på tid i tre veckor, får komma in i 5 min och sen inte direkt lyssnad på..  

• Eost

Jag ser absolut två streck på båda! 🥳 grattis 😍
  • Meddelande borttaget
  • Eost
    Anonym (Lollo) skrev 2024-09-19 13:02:54 följande:

Känner mig besviken på besviken. 
    Bim om 4dagar. Gravtest i morse, totalblankt negativt. 😔
    Var hos gyn idag då jag har nypa de smärta till och från i vänster äggstock. Detta pågår under hela menscyklar och har varit så i flera månader. Känner av det när jag sätter mig i soffan ex, ej konstant. 
    Kände mig ej väl bemött, hon kändes ej öppen för frågor. Hon kändes stressad och kollade endast efter cystor, inga andra förklaringar. Hittade inga cystor(det var ju bra) och sa sedan att det jag känner kommer från tarmen. Men jag känner starkt att det kommer från äggstock/äggledare någonting. Så jag vet inte vad jag ska tro. 😔 Tråkigt när man gått och väntat på tid i tre veckor, får komma in i 5 min och sen inte direkt lyssnad på..  

Usch vad tråkigt att du känner att du blev dåligt bemött 😞 kan du höra av dig till kliniken och berätta hur du känner och att du väldigt gärna vill träffa en annan person så snart som möjligt?
  • Anonym (Myggan89)

Positivt ju!! Grattis 😍😍
  • Anonym (L)

Hej,

jag har inte varit med i tråden innan då jag inte trodde jag skulle hinna få ägglossning denna månaden, tog ut spiralen denna veckan. Men nu verkar det vara på g - jag funderar dock på registreringen i min app, den säger att LH är lågt men jag tycker det ser ut som att det ska bli positivt ikväll/imorgon? Kan tillägga att jag har 0 koll på när min mens borde komma eftersom jag inte haft någon med spiral, men hade en liten blödning 6e september som jag skrivit in som beräknad mens trots att det bara varade någon timme.

Är jag helt ute och cyklar?????

Svar på tråden BIM September 2024