• Anonym (bella)

22 år gammal och vill göra bröstförstoring

Hej,

Jag har i flera år funderat på att göra bröstförstoring pga att mina bröst är små samt att jag har ganska stora bröstvårtor också. Någon som genomgått bröstförstoring och kan dela med sig av upplevelser? Tar gärna emot tips på bra klinik i Sverige som är duktiga på bröstförstoring. Jag har funderat på Nordiska Kliniken. Någon som opererat sig där och blivit nöjd? Enligt recensioner jag läst än så länge verkar NK vara nr 1 på listan för patienter som opererar bröst eller gör andra behandlingar där. 

• Svar på tråden 22 år gammal och vill göra bröstförstoring
  • Anonym (Wtf)

Och vad vill du uppnå med det?

• Anonym (TantÖ)

B eller C är ju verkligen inte litet! 

Vänta, blir mitt tråkiga tant-råd. Att bli äldre och acceptera sig själv är mycket billigare och betydligt riskfriare än att genomgå en operation. 

• Anonym (Med)
    Anonym (gg) skrev 2024-08-24 18:01:33 följande:
    Vaddå blir? Inte ett dugg säkert. Nu tycker jag TS verkar ha helt normal bröststorlek även om hon inte nämner omkretsen men nångång efter 24 blev då mina inte dugg större.
    Därför att de flesta får större bröst med åldern, man lägger på sig mer vikt generellt allt eftersom hormonerna förändras med åldern. Visst finns det undantag men det är inte så vanligt.
  • Anonym (bella)

Jag har dock gått upp 15 kg senaste 2 åren men min bröst verkar fortfarande inte stora. Speciellt när jag bär bikini, de är typ platta, vilket sänker mitt självförtroende då vissa av mina väninnor har naturliga fylliga bröst medan jag alltid när push up BH

• Anonym (Wtf)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 20:41:23 följande:

Jag har dock gått upp 15 kg senaste 2 åren men min bröst verkar fortfarande inte stora. Speciellt när jag bär bikini, de är typ platta, vilket sänker mitt självförtroende då vissa av mina väninnor har naturliga fylliga bröst medan jag alltid när push up BH

Ja du, man kan få dåligt självförtroende av mycket men detta??
  • Anonym (bella)

Men detta för? Jag hänger inte riktigt med :)

• Anonym (bella)

Jag kan tillägga att jag precis påbörjat min bantningsresa hos ätstörningskliniken mandometer häromveckan så jag kommer gå ner 15 kg. Och då få storlek 75 B-A. Vilket är små då det var mina bröst innan jag blev tjock och då var de väldigt platta. Så pass små att jag kunde bära tröjor i storlek XS till och med. 😄

• Anonym (gg)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 20:58:56 följande:

Jag kan tillägga att jag precis påbörjat min bantningsresa hos ätstörningskliniken mandometer häromveckan så jag kommer gå ner 15 kg. Och då få storlek 75 B-A. Vilket är små då det var mina bröst innan jag blev tjock och då var de väldigt platta. Så pass små att jag kunde bära tröjor i storlek XS till och med. 😄

Du har en ätstörning, bantningresa??? Ta inte ut något i förskott och se hur du känner om några år.
  • Anonym (bella)

Nej jag har inte problem med någon ätstörning. Jag har pendlat en del i vikt under några år. För 3 år sedan vägde jag 60 kg och nu väger jag 90 kg så jag har problem med övervikt. 

• Anonym (gg)

Som om du får plats på en ätstörningsklinik utan ätstörningar...

Svar på tråden 22 år gammal och vill göra bröstförstoring