• Xenia

Varför ingen förhandsgranskning?

Alltså att man har möjlighet att rätta sin text inom 15 minuter.

Jag skriver så många fel och skriver jag på mobilen så gör autocorrect att det blir fel. Stavfel och grammatiska fel. Men det värsta är när betydelsen blir obegriplig eller helt tvärtemot vad jag menar.

Jag ser felet först när inlägget har postats. Och då måste jag skräpa ner tråden med att förklara vad jag egentligen menat.

• Svar på tråden Varför ingen förhandsgranskning?
  • Anonym (f)
    Spucks skrev 2024-09-15 15:28:23 följande:

Jag tycker man ska kunna bearbeta sin text när som helst, inte bara i 15 minuter.

bered väg för kaoset
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (.)

Jag läser bara igenom texten en gång innan jag postar, precis som jag gör med mail eller om det är något längre sms, fattar inte varför det inte skulle fungera för dig?

Jag tror inte på att man ska kunna redigera när som, fatta hur trådstarten skulle skrivas om efter vinden

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    GIRL POWER skrev 2024-09-15 15:43:16 följande:

realitet och förverkade.  Hjärta

Hennes önskemål blir förverkade? Ja, det hade ju varit bra för oss andra.
  • Spucks
    Anonym (f) skrev 2024-09-15 15:36:05 följande:
    bered väg för kaoset
    Varför?
  • Anonym (N)

Håller med. Alltid tyckt så. Som dom flesta andra forum. Detta suger med all reklam dessutom. 

Riktigt dålig användarvänlighet. 

• Anonym (.)
    GIRL POWER skrev 2024-09-15 15:54:47 följande:
    Nu framgår det inte av TS inledande inlägg om h*n syftar på en egen tråd h*n startat dvs det inledande inlägget som tråden handlar om? Eller bara ett inlägg rent allmänt i en tråd?

Sveriges största forum FLASHBACK vore möjligtvis ett forum att taga lärdom av!??
    Fast det blir ju samma sak där, folk kommer ju ändra om sina svar då med
  • Xenia

Nej, det ser inte likadant ut före postning som efteråt. Efter är texten mycket tydligare.

Alla ni som säger att det fungerar utmärkt för er, är det bara ni som räknas? Det fungerar inte för mig.

Jag har läst korrektur både på vad jag själv och andra skrivit, så jag tror jag vet bättre än ni hur det fungerar. Man får korrektur och ser felen och påpekar dem. Så får man ett nytt korrektur, ser att de förra felen är rättade men samtidigt ser man de nya felen.

Svar på tråden Varför ingen förhandsgranskning?