Xenia skrev 2024-09-20 00:15:06 följande:
Du försöker trycka ned mig genom att påstå att jag är den enda som har detta problem, alltså är det inget problem.
Varför du gillar att håna mig vet du bäst själv. Kanske du ogillar mina åsikter. Kanske du inte argumenterat tillräckligt väl jämfört med mig.
Det har jag väl för fan aldrig skrivit, är du läskunnig?!
Jag pekade på att du ansåg att "du" var viktigare än "alla som" (bokstavligen), vilket ju är ett sk rövhålsbeteende. Du menade på att "Alla som det funkar för kan hålla tyst för det funkar inte för mig" och det uttalandet såg för jävligt ut.
Jag håller ju för fan med dig i sak? Förhandsgranskning vore väl utmärkt? Det har vi överhuvudtaget inte berört. Jag har inte nämnt det.
Det har öht inte med din kasshet att göra.
Xenia skrev 2024-09-20 00:15:06 följande:
Varför du gillar att håna mig vet du bäst själv. Kanske du ogillar mina åsikter. Kanske du inte argumenterat tillräckligt väl jämfört med mig.
Nej, för det gör du ju verkligen "väl"! Det går så bra för dig! Du rentav tror att jag anser att du har fel, snärta lilla.
Nej, du borde veta. Det finns som bekant helt uppenbara skäl och det är helt och hållet du själv som dragit igång det.