• Anonym (Otrogen?)

Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

• Svar på tråden Det saknas en kondom
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Släpp det) skrev 2024-10-07 12:47:29 följande:

Om det inte är något annat som tyder på att han är otrogen tycker jag att du ska släppa det. När jag var yngre "tränade" jag då och då med kondom. Det är fullt naturligt att alla killar gör. 

Vad menar du med träna?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 12:18:46 följande:
    Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

Jag tycker inte att det bevisar att han varit otrogen. Om du skulle ta upp det med honom, finns det nog risk för att han tar illa upp.
    Kan säkert finnas 100 skäl till att en saknas, men det troligaste är nog att en ligger i plånboken eller liknande.
  • Anonym (?)

Hade jag varit i ett distansförhållande och varit otrogen på "hemma-plan" så hade jag ju naturligtvis haft ett eget paket gummin hemma hos mig.
    Inte plocka med mig från paketet hos särbon.

• Anonym (Lyxrunk)

Läs signatur, lyxrunk med kondom.

• Anonym (Verkligen) Jaså)
    Anonym (Lyxrunk) skrev 2024-10-07 14:51:09 följande:

Är det verkligen så lyxigt?
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (?) skrev 2024-10-07 14:50:58 följande:

Hade jag varit i ett distansförhållande och varit otrogen på "hemma-plan" så hade jag ju naturligtvis haft ett eget paket gummin hemma hos mig.
    Inte plocka med mig från paketet hos särbon.

Det var ju hans paket som han hade hemma hos sig dock
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Lyxrunk) skrev 2024-10-07 14:51:09 följande:

Det är säkert så att han dragit ett lyxrunk, men är det helt vansinnigt att ändå fråga för att få lite sinnesro?
  • Anonym (Verkligen) Jaså)

Om man ska knulla med någon annan köper man ett nytt paket som man gör sig av med efteråt, så dyrt är det inte att man tar den risken i onödan om man inte är helt dum i huvudet. 

• Anonym (Toker)

Vem fan runkar med kondom? Det är illa nog att behöva knulla med en...

Men ibland när man har sex så går en sönder. Du tar en ny. Du sliter upp kondomerna de ramlar ut på golvet. En försvinner.

Du tänker dig att sätta på tjejen på något rolig plats och vill ha en redo.

Eller så ska du träffa älskarinnan och är för snål för att köpa ett nytt paket.

Välj och vraka. Du behöver mer information för att veta något alls.

• Anonym (Pj)

Antingen får man välja att lite på sin partner eller inte att göra det. Mitt tips är att välja en av dessa: vara ihop och lite på hen, eller göra slut. Personligen skulle jag aldrig orkat med misstro och massa misstänksamhet, lita eller gör slut är mitt motto

Svar på tråden Det saknas en kondom