Anonym (Toker) skrev 2024-10-07 17:09:33 följande:
Blir inte sur för en sådan fråga, men jag skulle dröja med svaret. Problemet med att säga att den ligger någonstans är att den borde ligga där. Dvs du måste tänka igenom svaret.
Den kondomen.... Ja den ligger i... ehhh... vill du se den också? Jag sålde den till en knarkkurir som behövde den för att smuggla...
Ja, du förstår. Det tar några sekunder att hitta på en ursäkt. Så klart, blir du upprörd för frågan så skjuter du ju upp svaret lite. Kanske ska bli det nästa gång jag får den frågan.
Om du vet vad som hänt med den behöver du inte tid att tänka. Om du vet att du lagt den i bilen så är det bara atr säga den ligger i bilen och visa att den ligger där. Att komma på en ursäkt behöver bara den som något att dölja, det vill säga, den som varit otrogen.
Ja TS, han är med allra största sannolikhet otrogen. Att tänka annat är jävligt korkat och naivt. För min del hade jag utgått från att han var otrogen tills annat bevisats. Hade frågat honom och dömt dels utifrån hans kroppspråk, blick, ton etc men också utifrån hans ursäkt. Sen hade jag haft fortsatt extra koll.