BIM November 2024
2/11 - B3tt4n
6/11 - Anonym1050
6/11 - drömmenomentrio
13/11 - Siripiri
19/11 - Mallotti
Hej hoppar också in här. Har haft en krokig väg och skulle verkligen behöva lite hopp i livet igen. Vi förlorade en bebis i fullgången graviditet i vintras och sen nu i September plussade vi igen - och fick missfall i vecka 9. Så det har varit och är en tuff tid just nu. Skulle verkligen behöva plussa för att få känna lite hopp, glädje och styrka till liv igen. Vi är
32 år gamla, bebisen var vår förstfödda.
Hoppas få plussa snart igen! Skulle haft äl nu i dagarna om ?min vanliga cykel? varit, men väntar nu ännu på äl, vet ej när den dyker upp. Någon som haft missfall, när dök i sådana fall er äl/mens upp? Förstått att det kan ta tid för cykeln att synka igen efter missfall. Svårt att lägga in någon bim osv i nuläget men hänger med i tråden ändå.
Heja oss alla, hoppas November blir stora + månaden! ❤️
Ja hoppas de! Du har verkligen gått igenom ens värsta mardröm, helt ofattbart 💔
Ja hoppas de! Såpass sent ändå, har du en ganska lång cykel då?
låter verkligen vettigt! Du kan ju uppenbart bli gravid så det behövs ju inte 💕
Hoppar in här jag också!
försöker med syskon till vår 1.5-åring, tog 3 år innan positivt test för första barnet så varit väldigt ödmjuk. Försökt sedan mensen kom tillbaka efter första barnet i våras, vad kan det vara ens? Sjunde försöket?
I oktober var första månaden jag var lite mer laid back gällande testandet & det kändes bra under hela månadens gång. Men nu när mensen knackade på känner man mest "VARFÖR gjorde jag inte mer!?"
Så den här månaden blir det verkligen tillbaka till mitt riktiga jag... haha. Ska beställa hem massor med stickor igen för att kunna testa att maxa chanserna den här månaden. Funderar också på att boosta med D-vitamin? Någon som har erfarenhet eller kan tipsa om vad och hur?
Fyller år samma vecka som BIM så hade varit en helt OTROLIG födelsedagspresent 😭
Dock lite trist med BIM sent i månaden då alla hinner lämna gruppen varje gång 😂
BIM NOVEMBER
Ja så kul! Kanske blir födelsedagsbebisar! 😍 Allt jag vill är att behöva hoppa bubbel & vin på min födelsedag i år så att säga! 🥹
Ska vi gå ihop? en går kursen och informerar sedan resten av oss 😂
Första gången jag är med i en sån här tråd! Det blir fjärde försöket för oss efter att vi förlorade vår dotter i tidigare detta året i vecka 23. Det var min enda graviditet som turligt nog blev till på första försöket. Verkar inte vara lika enkelt nu tyvärr. Jag har sedan den graviditeten haft en kortare lutealfas än vanligt, på 10 dagar varje cykel.
Så känner en väldigt stor stress och oro över om detta ska hindra en ny graviditet. Så om någon har antingen något tips kring detta eller några lugnande ord att det kanske är ?normalt? efter tidigare gravidmötet/förlossning så vore det väldigt uppskattat!
Tack ❤️
Åh vad tufft, vad jobbigt med två missfall. Men det känns hoppfullt att du blir gravid, hoppas det vill stanna nästa gång ❤️ Hur lång lutealfas har du? Jag har ju inte (än iallafall🥹) haft den problematiken pga kort lutealfas, min förlust klassadels som intrauterin fosterdöd och berodde på andra orsaker. Och nu vill kroppen inte riktigt samarbeta längre känns det som 🥺.