BIM November 2024
Ahh! Men så konstigt 🤔 jag har läst i andra trådar att rosenrot kan göra att ägglossningen kommer tidigare, kanske kan vara värt att testa? ☺️
Har du en stressig vardag i övrigt? fysisk jobb?
Det är bara att googla på BBT converter så kommer det upp hemsidor där man kan göra de ☺️ för min del tex om jag vaknar upp vid 4 och har sovit hela natten, ska upp vid 06, då tar jag tempen då, sedan även när jag får vid 06. Konverterar 04 tiden och ser vad det blir vs tempen vid 06. Brukar diffa ett gäng 0,01 grader om jag somnat om fort efter första uppvaket. Har jag däremot haft svårt att somna om, blir tempen mer off. Är det ett helt korrekt sätt, antagligen inte, men det har funkar bra hittils 😃
Någon som tempar och upplever att vintertiden har justerat upp tempen vs föregående månad? 🤔
Alltså hörrni! Hoppas det är någon som kan känna med mig i detta!
första barnet (nu 1.5år) tog tre år av försök och bara på sjunde försöket denna gången Så är ödmjuk MEN träffade svägerskans nyfödda bebis idag och det skreeeek i hela livmodern 😂
precis som föera andra fyller man år i November och hade ju varit dröm att plussa.. 🙄 Har testat diverse sägner, tabletter & annat skit genom åren men nu ska jag nog verkligen "bara" försöka vara glad och lycklig denna månad, köpa nya underkläder och teasa till mannen lite extra runt ägglossning, planera in någon extra dejt osv. Lite livskvalité helt enkelt. Tänker att det kan inte göra det sämre isf 😂
Fått hem rosenrot som jag tänkte ta i tablettform med men första mensfria dagen idag, kan man börja imorgon eller är det "för sent" när man missat första veckan i cykeln tror ni?
Också laddat upp med massa ÄL-stickor igen samt clearblues digitala, måtte man inte missa stegringen denna månaden! 😄
Känns dock livsfarligt att hoppas varje månad för då blir liksom faller så mycket hårdare när det sedan är negativt 😭
Alltså hur Många är vi inte nu som fyller år i november i denna tråden?! 😁
(gilla detta inlägget om du fyller år i november )
Kör på rosenrot tänker jag 😃 jag började på CD2 eller 3.
Mm det gör ju de men tror man måste försöka vara positiv♥️
Ägglossning igår och som tur kommer mannen hem på torsdagar så han fick gå rakt till sängs innan middag 😂 sen mys imorse igen innan jag skulle iväg på utbildning med jobbet. Kan intyga att d-vitaminhacket gör en VÄLDIGT juicy iallafall😅
Tog 25 000 ie i onsdags och typ 12 500 igår, samt har ätit rosenrot denna månaden. Eventuellt anledningen till ÄLen kom en dag tidigare än i vanliga fall. Annars kommer den typ alltid på CD15, så nu väntar bara 12 dagars väntan och analyserande av symptom 😂
25000 IE?! Wow det är mycket 😅 äter du det från CD 1 fram till ÄL eller hela cykeln?
Ska D-vitaminen på något sätt boosta ägglossningen då?
Jaa 10 tabletter med 2500 😅 nej nej bara just precis innan ÄL, hade blivit helt urkalkad annars.
Har ätit d-vitamin hela månader innan, men inte märkt något direkt skillnad kring ÄL så tänkte jag testar att verkligen boosta innan ÄL.
Ja enligt Jenny Koos ska det de😃 har inte kollat hennes seminarium men läste i en annan tråd att en tjej tog 70 000 ie men för mig räckte det med 25 + 12500 😌