• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • NassaNisse
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-23 23:46:49 följande:
    Jag har två barn på 9 och 12 år och har försökt skaffa ett tredje sista barn lite av och till ganska länge men haft det på paus. Nu har vi försökt i drygt ett halvår, blev gravid förra månaden men fick missfall tidigt. Hoppas att det snabbt blir plus igen och att det får gå hela vägen 😊🙏🏻

BIM är på onsdag 27/11. Nedräkning 😅

Första barnet för er eller? 

jag har en dotter på 11 år sen en tidigare relation 
    nu försöker jag och min nuvarande skaffa en liten knodd? hans första 

jag har misstänkt endometrios sen några år tillbaka så jag hoppas på att jag fortfarande kan få utan hjälp? 7 försöket denna månad vet inte om det är länge eller inte? 😊😊

• NassaNisse
    Swn skrev 2024-11-24 09:35:31 följande:

Jag är gravid! Testade för två dagar sedan på ÄL+10 men fick neg, idag ÄL+12 blev det positivt. Vilken lycka! vi Har fått hjälp att bli gravida dom 2 senaste gångerna pga sekundär infertilitet men denna gången tog det sig på andra försöket utan hjälp. Längtar efter att berätta för mannen 🥰 BF 4/8 ❤️

Fantastiskt!!!! Stort grattis!!! 🥰
  • Anonym (Saltkatten)

Jag är gravid! Testade för två dagar sedan på ÄL+10 men fick neg, idag ÄL+12 blev det positivt. Vilken lycka! vi Har fått hjälp att bli gravida dom 2 senaste gångerna pga sekundär infertilitet men denna gången tog det sig på andra försöket utan hjälp. Längtar efter att berätta för mannen 🥰 BF 4/8 ❤️

Så himla härligt. Stort grattis 😍
  • Anonym (Saltkatten)
    NassaNisse skrev 2024-11-24 10:30:37 följande:

jag har en dotter på 11 år sen en tidigare relation 
    nu försöker jag och min nuvarande skaffa en liten knodd? hans första 

jag har misstänkt endometrios sen några år tillbaka så jag hoppas på att jag fortfarande kan få utan hjälp? 7 försöket denna månad vet inte om det är länge eller inte? 😊😊

Okej, vad roligt med ett gemensamt. Då var det längesedan du var gravid precis som jag, jag tycker det är så spännande och roligt att förhoppningsvis få vara med om graviditet och bebis igen 😍 

Man säger väl att det är normalt att det tar upp till 1 år utan att det är konstigt. Hoppas ni får ert plus nu snart 🤞🏻
  • sifr90
    sifr90 skrev 2024-11-22 14:05:18 följande:

Halloj allihopa! Nu hörni är jag ny i tråden och har BIM imorgon, har testat med RFSUs testa ofta i några dagar och det har fått resultaten spökstreck som aldrig blivit starkare än knappt noterbara.

Idag köpte jag RFSUs testa tidigt och fick precis (dvs inte taget på morgon urin) det här resultatet (se bild) Är det positivt? Fick sent missfall i slutet av augusti och är så nojjig så jag vet inte alls vad jag ska tro! Vad tror ni? 

Tre test senare (fre, lörd, söndag) och så såg det ut så här nu på morgonen ( th) och jag börjar sakta tro att det faktiskt är sant! Helt galet 😍 var så rädd för ms eftersom att det inte stigit ordentligt förrän idag under senaste 5-6 dagarna. BIM+1 idag 
  • mothertotwo

Jag fick kramp nyss och sitter här med en brännande känsla i både underliv och mage. Det sa bara pang så kom den på dag 35. Negativt för mig denna månad.

Hoppar till december tråden för nya tag. Lycka till för er som är kvar denna månad, håller tummarna för er att ni får ert efterlängtande plus. Glad 

• NassaNisse
    sifr90 skrev 2024-11-24 11:25:13 följande:
    Tre test senare (fre, lörd, söndag) och så såg det ut så här nu på morgonen ( th) och jag börjar sakta tro att det faktiskt är sant! Helt galet 😍 var så rädd för ms eftersom att det inte stigit ordentligt förrän idag under senaste 5-6 dagarna. BIM+1 idag 

Det ser ut som ett staaaaaarkt plus!! Gud va roligt!!! roligt stort grattis!!! 🥰 har du haft några symptom? 

• TrueResolution
    Björkskogen skrev 2024-11-24 08:49:28 följande:

Brösten gör inte alls lika ont som senaste dagarna. Tog gravtest i morse, negativt. Tror det är kört för mig känner mig inte ens lite gravid idag 🙁 
    Äl+12. 

Samma här, inga symptom, är bara.. sjuk!? Skittråkigt rent ut sagt med ännu ett negativt test imorse.

Får nog också bli lite pynt fram idag för att lysa upp den här grå skiten. Man märker vilken sida man vaknat på idag iaf. 🙄😂

• TrueResolution

Åhh, stort grattis!!! 
    vilken känsla, knappt avundsjuk! 😅
    Har du kännt av någonting? 

• Swn
    sifr90 skrev 2024-11-24 11:25:13 följande:
    Stort grattis 👏🏼 så härligt!
Svar på tråden BIM November 2024