• Anonym (massage)

Vågar inte gå till massage

Jag tycker om massage men vågar inte gå till massage för att jag vet att jag har lätt att få erektion när folk tar på mig och så. 

Tänkt tanken flera ggr att jag bara ska strunta i det om det händer men är för rädd att jag ska bli utkastad, få utskällning, anmälan eller vad som. 

Klart man kan ta på sig tightare underkläder men att tro att det inte syns är att hoppas på för mycket. Klart att det blir en större bula eller vad man ska säga hur man än gör. 

Hur gör ni andra? Någon som jobbar med massage som kan berätta mer om hur det går till? 

Tack.

• Svar på tråden Vågar inte gå till massage
  • Eurydike
    Anonym (massage) skrev 2024-11-03 23:12:09 följande:
    Tack för din kommentar. Snällt sagt. 
    Jag behövde någon som hjälper mig se möjligheter och inte ser mig som ett freak. Det har jag ju redan gjort med mig själv. Skulle ju betala mycket för att slippa problemet och va som alla andra.

Såklart inte man gör något sexuellt. Jag skulle hellre gömma mig i hörnet och be tusen ggr om ursäkt. 
    Du kan ju ligga kvar lite extra länge på mage om det skulle hända och låtsas att du är seg efter massagen. Om jag vore du hade jag börjat med en manlig massör bara för att det hade känts mindre laddat.
  • felicityporter
    Anonym (massage) skrev 2024-11-03 23:07:26 följande:
    Det har du rätt i. Det lär det inte bli till en början i alla fall. Om man inte har ett ställe som kan skapa en avslappnad inkluderande atmosfär som inte bryr sig. 

Tycker samtidigt det såklart är tråkigt att man ska bli diskriminerad från aktiviteter på grund av hur min kropp fungerar. 

Vården har i alla fall varit väldigt inkluderande på den punkten och normaliserat det som inget konstigt. Men de är väl vana på ett annat sätt med att hantera alla kroppsliga funktioner och har ju kunskapen också. 
    Det är ingen fara, TS. Välj en erfaren massör med goda omdömen så lovar jag dig att det kommer gå hur bra som helst, ingen kommer döma dig om du får erektion och de kommer hantera detta lika snyggt och professionellt som inom vården. Det är ju självklart att du ska våga gå på massage om du vill det! ❤️
  • Dr Nail
    Anonym (Massageterapeut) skrev 2024-11-03 22:51:29 följande:
    Ja, det är ärligt talat för jävligt. Ynka två års utbildning för att ge män stånd. Vart är världen på väg?
    Behöver man två år där två timmar skulle räcka då väcker det ju frågor såklart.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 08:11:50 följande:
    Fy f-n, vilket äckel du är!
    För att han inte går på massage? Finns det annat han också borde göra?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 09:27:52 följande:
    Han beskrev att han gått till massös för att få KVINNLIG BERÖRING, och att han då fått stånd ibland. Han untyttade en kvinnlig massör för sin egen njutning. Det är Äckel per definition. 
    Jaha. Fanns det något annat han också borde göra då?
  • Anonym (C)
    Anonym skrev 2024-11-04 09:35:54 följande:
    Jaha. Fanns det något annat han också borde göra då?
    Det handlar om vad han INTE borde göra. Och det är att utnyttja kvinnor för sin egen njutning. Svårt att förstå?
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 09:57:43 följande:
    Det handlar om vad han INTE borde göra. Och det är att utnyttja kvinnor för sin egen njutning. Svårt att förstå?
    Jaha. Men fanns det något annat han också borde göra då?
  • Konny Leggins
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 09:57:43 följande:
    Tråden handlar om att han inte går på massage.
Svar på tråden Vågar inte gå till massage