• Anonym (Bbbb)

Första "bråket"

Jag och min pojkvän jag varit ihop med i 1,5 månad har haft vårt första bråk eller jag frågade bara några saker och det eskalerade från hans sida. Han tog det som att jag inte litar på honom bara för jag frågade osv och att jag typ sårar hans känslor. Han säger hur han får kyssa mig, röra mig osv men hur jag inte litar på honom.
    Han betedde sig även konstigt idag och jag frågade varför han är elak, då säger han att han beteer sig så som mina tankar om honom, att jag inte förtjänar bra beteende om jag inte litar på honom. Allt detta för jag ställde några frågor och att hans handlingar med tiden kommer visa om jag kan lita på honom.
    Manipulerar han eller vad är det frågan om? För jag tycker allt detta känns konstigt. Att "straffa" mig på det sättet.

• Svar på tråden Första "bråket"
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-11-25 10:09:24 följande:
    Vad ställde du gör frågor?
    Det undrar jag verkligen också?
  • Anonym (Bbbb)
    Räkan77 skrev 2024-11-25 19:48:03 följande:

Har ni haft n0gon kontakt idag? 

Idag så frågade han varför jag stängt av "senast aktiv" på Instagram.
  • Anonym (Varningsklocka)
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-25 22:23:24 följande:
    Stalking much...? Obestämd
  • Tow2Mater
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-25 22:23:24 följande:
    Låter som du har något att dölja?
    Tow2Mater skrev 2024-11-25 22:26:20 följande:
    Låter som du har något att dölja?
    Varför försvarar du killen hela tiden? Ser du verkligen inte vad han håller på med?
  • Tow2Mater
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-25 22:40:36 följande:
    Varför försvarar du killen hela tiden? Ser du verkligen inte vad han håller på med?
    Du ser inte att det kan finnas två olika sidor? Försök!
  • Anonym (Bbbb)

Jag har alltid haft avslaget "senast aktiv" på allt. Varför han tar upp just idag, känns som ren provokation och han nämnde något i still med att han gillar att följa mig.

Tow2Mater skrev 2024-11-25 22:42:19 följande:
    Du ser inte att det kan finnas två olika sidor? Försök!
    Detsamma! Det enda du gör är att vrida runt det ts berättar om så det blir hennes eget fel.
  • Tow2Mater
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-25 22:45:21 följande:
    Detsamma! Det enda du gör är att vrida runt det ts berättar om så det blir hennes eget fel.
    Tycker det redan finns en hel skock av er som inte vill se något annat perspektiv så det behover jag inte ta upp.
Svar på tråden Första "bråket"