• Anonym (Againandagain)

BF november 2025

Hej!
    Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!

• Svar på tråden BF november 2025
  • Essential

Hej! 

jag går oxå med här. Jag har 4 missfall i bagaget, mitt senaste  missfall var i v20 och är nu gravid igen utan någon mens emellan. vi får se hur det går denna gången.

• alleb

Hej allesamman! 
    Kul att få vara här! 
    Jag plussade i onsdags😍
    Jag är beräknad den 8 November enligt min senaste mens osv🥰
    Jag har en son på 5år ifrån en tidigare relation.
    Sen så har jag två änglabarn födda 2023&2024. 
    Så jag och min sambo ser framemot denna graviditet. 
    Och en liten bebis som förhoppningsvis får stanna hos oss denna gång🥰

• Anonym (Againandagain)

Vad kul att så många hittat hit! 

jag har också många missfall bakom mig så det påverkar ju min lycka. Kommer inte stressa över det men kommer inte heller känna mig lugn förrän vi passerat vecka 12+. 

Ja @junieverse, plussadeför cirka 3 dagar sedan men otroligt svagt. Idag är det tydligar! enligt min oregelbundna menscykel så har jag bf 14 november! kan ha fel

jag tror iallafall att jag är på äl+11-12 någonstan ♥️♥️

blir vi fler så kanske vi kan skaffa en fbgrupp tillsammans?

• Anonym (Againandagain)

ska vi ha en liten bf-lista?

6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    14/11 againandagain

• Junieverse
    Anonym (Againandagain) skrev 2025-02-28 16:05:54 följande:

ska vi ha en liten bf-lista?

6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    14/11 againandagain

Åh vilken känsla att få vara med på en BF lista istället för en BIM lista  🥹❤️? 

Jag kämpar med att inte oroa mig för MF för jag vill verkligen tro att detta ska bli bra men kan inte ens föreställa mig hur ni som varit med om det känner! ❤️
    Jag analyserar varje lite känning i tjej magen och hade pyttelite brun flytning idag och oanikade liksom 😅?

Har någon fått något symptom än? På ett sätt hade jag känt mig tryggare om jag ?kände? mig mer gravid ?
  • Anonym (Againandagain)
    Junieverse skrev 2025-02-28 16:24:41 följande:
    Åh vilken känsla att få vara med på en BF lista istället för en BIM lista  🥹❤️? 

Jag kämpar med att inte oroa mig för MF för jag vill verkligen tro att detta ska bli bra men kan inte ens föreställa mig hur ni som varit med om det känner! ❤️
    Jag analyserar varje lite känning i tjej magen och hade pyttelite brun flytning idag och oanikade liksom 😅?

Har någon fått något symptom än? På ett sätt hade jag känt mig tryggare om jag ?kände? mig mer gravid ?
    Jag förstår ♥️♥️ 

Jag brukar inuti få symtom så tidigt. Men mina är andfåddhet, trötthet samt migrän 😅 första gång jag känner så tidigt, så oroa dig inte ♥️🌹
  • Anonym (Ängerj)

Åh jag plussade idag, bf 12/11!
    Jag hänger gärna på här.. 
    Vi har en dotter på 2,5 år sedan innan! 

• Junieverse

Jag började må riktigt illa inatt och har vaknat och spytt 😔 känns som det vore lite tidigt ? Jag är 4+2 idag, spydde igen sen på morgonen och mår fortfarande illa 💔

Någon som har tips på vad man kan göra för att lätta på illamåendet? jag försöker äta lite smått hela tiden men inte hjälpt ännu?

• Anonym (Againandagain)
    Junieverse skrev 2025-03-01 11:41:51 följande:

Jag började må riktigt illa inatt och har vaknat och spytt 😔 känns som det vore lite tidigt ? Jag är 4+2 idag, spydde igen sen på morgonen och mår fortfarande illa 💔

Någon som har tips på vad man kan göra för att lätta på illamåendet? jag försöker äta lite smått hela tiden men inte hjälpt ännu?

Jag förstår!!! jag hittade inget som lindrade mitt illamående förutom att småät. tabletterna hjälpte ej. Tugga på ingefära hjälpte lite, dock finns det vissa som varbar från det🤍

hoppas det blir bättre snart!

• Junieverse
    Anonym (Againandagain) skrev 2025-03-01 19:29:39 följande:

Jag förstår!!! jag hittade inget som lindrade mitt illamående förutom att småät. tabletterna hjälpte ej. Tugga på ingefära hjälpte lite, dock finns det vissa som varbar från det🤍

hoppas det blir bättre snart!

Lite ironiskt att jag dagen innan önskade att ?jag kände Mig mer gravid? 🤣 den fick kan bittert ångra? vad tog du för tabletter? 

Igår fick jag behålla noll av det jag åt och drack men jag har sovit genom hela natten nu och än så känner jag mig inte illamående🙏🏻 hoppas på en snällare dagför mig. 

Hoppas att ni andra mår bra också ❤️
Svar på tråden BF november 2025