BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
jag går oxå med här. Jag har 4 missfall i bagaget, mitt senaste missfall var i v20 och är nu gravid igen utan någon mens emellan. vi får se hur det går denna gången.
Hej allesamman!
Kul att få vara här!
Jag plussade i onsdags😍
Jag är beräknad den 8 November enligt min senaste mens osv🥰
Jag har en son på 5år ifrån en tidigare relation.
Sen så har jag två änglabarn födda 2023&2024.
Så jag och min sambo ser framemot denna graviditet.
Och en liten bebis som förhoppningsvis får stanna hos oss denna gång🥰
Vad kul att så många hittat hit!
jag har också många missfall bakom mig så det påverkar ju min lycka. Kommer inte stressa över det men kommer inte heller känna mig lugn förrän vi passerat vecka 12+.
Ja @junieverse, plussadeför cirka 3 dagar sedan men otroligt svagt. Idag är det tydligar! enligt min oregelbundna menscykel så har jag bf 14 november! kan ha fel
jag tror iallafall att jag är på äl+11-12 någonstan ♥️♥️
blir vi fler så kanske vi kan skaffa en fbgrupp tillsammans?
ska vi ha en liten bf-lista?
6/11 dieselbi
7/11 juniverse
7/11 ffaa95
8/11 alleb
8/11 aivlys
14/11 againandagain
ska vi ha en liten bf-lista?
6/11 dieselbi
7/11 juniverse
7/11 ffaa95
8/11 alleb
8/11 aivlys
14/11 againandagain
Åh jag plussade idag, bf 12/11!
Jag hänger gärna på här..
Vi har en dotter på 2,5 år sedan innan!
Jag började må riktigt illa inatt och har vaknat och spytt 😔 känns som det vore lite tidigt ? Jag är 4+2 idag, spydde igen sen på morgonen och mår fortfarande illa 💔
Någon som har tips på vad man kan göra för att lätta på illamåendet? jag försöker äta lite smått hela tiden men inte hjälpt ännu?
Jag började må riktigt illa inatt och har vaknat och spytt 😔 känns som det vore lite tidigt ? Jag är 4+2 idag, spydde igen sen på morgonen och mår fortfarande illa 💔
Någon som har tips på vad man kan göra för att lätta på illamåendet? jag försöker äta lite smått hela tiden men inte hjälpt ännu?
Jag förstår!!! jag hittade inget som lindrade mitt illamående förutom att småät. tabletterna hjälpte ej. Tugga på ingefära hjälpte lite, dock finns det vissa som varbar från det🤍
hoppas det blir bättre snart!
Jag förstår!!! jag hittade inget som lindrade mitt illamående förutom att småät. tabletterna hjälpte ej. Tugga på ingefära hjälpte lite, dock finns det vissa som varbar från det🤍
hoppas det blir bättre snart!