BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
det kan vara så olika. Skönt du inte Har illamåendet iaf. Har liksom känt mer de andra graviditeterna, det är 5 gången jag är gravid, har 3 missfall innan v 9 och ett i v 20 Som var det senaste.
Tack så mycket 🙏
tog ett nytt test idag som visade ?inte gravid?
antagligen missfall på g igen då... har Inte fått blödning än.
jag har inte fått någon utredning än men tänkte ringa i dagarna och få om en missfallsutredning.
Imorse kom det blod när jag torkade mig så jag har oroat mig och gråtit hela morgonen. Jag ska få komma in på gyn akuten för check nu på eftermiddagen. Känner att jag har lite hopp kvar att det ändå ska kunna gå vägen men är väldigt inställd på negativa besked 💔
Hej!
Åh vad kul med en sådan här tråd. Jag är i v 5 (4+6) idag och har BF 5 november 😍 satt och sökte runt här för jag är lite nojig att jag inte har så mycket symptom än haha. Så himla skönt att kunna skriva av sig lite med någon, detta är första gången för mig så är livrädd, skortglad och så pirrig!
Imorse kom det blod när jag torkade mig så jag har oroat mig och gråtit hela morgonen. Jag ska få komma in på gyn akuten för check nu på eftermiddagen. Känner att jag har lite hopp kvar att det ändå ska kunna gå vägen men är väldigt inställd på negativa besked 💔
Är ju vanligt med blödningar men förstår verkligen rädslan. Bra att du kollar upp!! ❤️ håller tummarna för dig, skriv när du fått svar.
Är ju vanligt med blödningar men förstår verkligen rädslan. Bra att du kollar upp!! ❤️ håller tummarna för dig, skriv när du fått svar.
Är det någon som överväger att göra ett tidigt ultraljud? Jag har inte tålamod att väta till KUB för att få se ett hjärtslag 😅