• Anonym (Againandagain)

BF november 2025

Hej!
    Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!

• Svar på tråden BF november 2025
  • Märtanärtan

Hej!
    Tänker att jag hoppar in här med!!
    fått positivt test igår efter mens som ej kom. Dock ?bara? vecka 5.

så himla sjukt, va verkligen helt 100 på att det inte var något å att mensen skulle komma nån dag sent
    (brukar kunna diffa 1-2 dagar)
    så tog jag ett test bara för att, å så va det positivt?! CHOCKEN?! 

men försökt 6 månader nu så det känns riktigt bra men nervöst.

första barnet.

BF 20/11-25 ????

• CharlotteT

Håller tummarna för alla att det går bra!

Gick in vecka 7 igår och provar mig fram med maten. Kräks ej, men konstant illamående. Ibland lugnar det sig, ibland inte. Fått xonvea som hjälper lite, men känner mig klubbad 😴

Har inte testat mig fler gånger efter första, även om jag vill. Skulle inte strecket vara starkare spökar det bara i huvudet. Med alla symtom plus mensens frånvaro räcker ju för att bekräfta för mig. Resten kan jag inte styra över. 

• Berry001

Jag är i vecka 5. har mått illa typ varannan dag. ömma bröst men inte mer än vid vanlig pms. Idag har jag haft värk i ländryggen men vet inte om det hänger ihop med att jag har Haft/har influensa som har gett mig värk i kroppen. i övrigt inga symptom så fortfarande svårt att tro på att jag är gravid på riktigt. Eller kanske mer svårt att tro att det kommer leda till ett barn. Men försöker att inte tänka för mkt på det utan landa i att det förhoppningsvis går bra.

• Jl00

Hej! Jag plussade 11/3 och har bf 22/11 om jag räknat rätt. Har sedan tidigare ett MA i december 2024 så är extremt orolig denna gången. Haft både nidblödning, och nu bruna flytningar sedan dagen jag plussade. Idag är bim-1 och hoppas verkligen att det inte kommer någon mens imorgon!
    Kul att kunna läsa era tankar och erfarenheter samt dela sina egna :)

• Anonym (Againandagain)

det som gjorde att jag misstänkte graviditet var just illamående och trötthet. Tog ett ett äl+11 med ett svagt svagt positivt. Illamåendet och tröttheten försvann för att idag komma tillbaka med full kraft, vecka 5+4. Usch alltså. Vilken vecka är ni alla i och hur mår ni?

• Junieverse

Så roligt att fler hittar till tråden så vi är ett litet gäng nu! Jag är i 6+2 ( alltså vecka 7 ? ) nu om nu allt fortsatt är väl där inne 🙏🏻 Kände mig faktiskt illamående igår så liksom lufthulkade flera gånger. Blev sjukt glad (🤣?!) för jag inbillar mig att illamåender är ett tecken på att det finns en graviditet kvar som utvecklas🥹❤️? Känslan har varit lite liknande nu på morgonen så hoppet fortsätter att leva vidare! Sjukt nervös över besöket på måndag, hoppas så innerligt att vi ska få se ett litet liv 😭

• LokaHallon88

Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022 och igår, efter 2,5 års försök så fick vi äntligen ett plus.

BF 21/11 Hjärta

Jag är 37 och min man 38.

• Palettbladet25
    LokaHallon88 skrev 2025-03-15 15:55:26 följande:

Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022 och igår, efter 2,5 års försök så fick vi äntligen ett plus.

BF 21/11 Hjärta

Underbart, stort grattis! 🥰
  • Junieverse

Vad underbart😍 stort grattis till er ❤️

LokaHallon88 skrev 2025-03-15 15:55:26 följande:

BF 21/11 Hjärta

Svar på tråden BF november 2025