• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • Janken

Widoo: Vad hemskt!!! Självklart tror man ju att allting är över i och med skrapningen... Kram på dig och lycka till i framtiden!

• sassa85

Widoo:vad jobbigt för dig..
    Min mens har inte kommit idag heller....jag har haft en mens efter missfallet...hade förra mensen det 2 september..så det är ett tag sedan...konstigt...gjorde ett grav test igår..och det borde ju visats i så fall tycker man...kram!

• Fjärilsvinge

widoo:
    näee fyy va hemskt. Man tror ju att dom ska få med allt ut när man blir skrapad. Hur kan man missa fosterrester??? Hmmm...Får du äta mediciner nu då?
    sassa85: Ojdå....tant röd är försenad!!! Bara vänta ett par 3 dar till o om hon nte kommit än så ta ett nytt test!!! Spännande ju!
    Här är det lugnt ännu...har bara myst med killen 2 ggr sen ma. Har haft så ont i magen o svanken...vet ej varför. Inget utslag på äl.test heller...hmmm lurigt. Får se vad som händer...

• 73Moon

Hej, jag går oxå och väntar på min mens efter MA trodde att det skulle kommit denna veckan då jag fick MA den 4/9.. den 18/9 gjorde jag ett spontatn ÄL-test och det gav posetivit resultat?!

fattade inte riktigt det själv.. och jag räknade på dagar och då borde jag fått mens denna veckan men inte.. viss jag har gjort ett gravid test oxå min det visade minus:(

håller tummarna för all er här inne, kram

• sassa85

håller tummarna för er, min mens är 1 vecka försenad...jag har haft 1 mens efter mf...

• petityoplait

Fjärilsvinge: ja det var tydligen ganska vanligt att det blev fosterrester kvar sa läkaren jag träffade, jag får äta både antibiotika och medicin som man annars ger till dom som gör abort så nu blir det som att göra en abort för att få ut det sista
    det är jätte jobbigt och jag har mått väldigt dåligt men börjar känna mig bättre nu igen, bara väntar på att sluta blöda nu så jag blir människa igen

• Fjärilsvinge

sassa85: ta ett gravtest Om mensen är 1 v. försenad..hehe vad kan då detta innebära???!!! Jag kanske en bebbe....

widdoo: Usch *krama om* Ja det är jobbigt o blöda en massa...att man ska behöva gå igenom detta!

Här är de lugnt ännu...känner att kommer mensen så är det bara att ta nya tag, har inte "myst" så mkt pga av tidsbrist. Sambon jobbr tok för mkt. Har ej fått utslag på ältest heller....kanske ta ett tag...är över 3 v. sen ma.

• petityoplait

sassa85: håller tummarna på att du är gravid låter ju minsann lovande

Fjärilsvinger: tack jag hoppas din mens kommer snart för det finns ju inget tråkigare än att vänta hoppas ni snart få tid för lite mys

• delfin 79

widoo: Sänder kramar till dig och hoppas att du blir bra snart!!

sassa85: Håller tummarna för dig!!!

Håller även tummarna för alla er andra här inne!!

Kram

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall