• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • crabban

Det är jag som är nick-bytaren :)
    Hej Lillevi! Det är du, Camba, Isorfidien och jag, Crabban, här på familjeliv vad jag vet!

• camba

Hej hej här kommer jag också!
    vad kul att vi blir fler!
    Isorfidien - du får dricka något varmt och krypa ner under filten och ta det riktigt lugnt.... eller är du på jobbet? Hoppas du kryar på dig. Jag var också förkyld för tre veckor sedan.

jag har haft fullt upp på universitetet den senaste tiden men denna vecka skall jag nog vara online lite mera :)
    Kämpa på tjejer!!

• crabban

Jag tycker att det är konstigt att det inte är fler SDH:are här än det är. Borde vara många fler tycker jag, så familjeorienterade som så många faktiskt är. De kanke bara inte känner till FL? Jag hittade ju hit först för någon månad sedan ungefär och innan dess hade jag ingen aning om vad FL var!

• crabban

Isorfidien: KRYA på dig förresten!
    Camba: välkommen tillbaka! ;)

• Lillevi

Jag bor i Göteborg. Och jag tittade in här för att min kompis (som är muslim) hade fört intressanta diskussioner här inne. :)

Kram
    Lillevi

• fatima

Hej på er

kan ni inte hänga med i debatten om vem som är lämplig att adoptera barn , skulle vara intressant att höra vad ni tycker.

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.