• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Patrik72

nu är vi här o lyssnar på bra music...

patrik +elvkvist+ en granne+swartling

• Iggy 82a

Äntligen hemma efter tårtätandet, en del har så varmt hemma så man nästan svimmar, varför då?
    Flygandet var skitskoj idag med fungerande landningsställ.
    Strax dags att sova så jag är pigg imorgon så jag kan jobba övertid hela dagen.
    Wedde: hade du länken till den där sidan med honey bee king.

Gonatt å sov gott allihopa.

• NiklasG

Natti natti Iggy 82a

Bra att ni hade skoj på flygningen. Suurt att inte jag kunde vara med. Men jag känner mig bättre idag. Mycket bättre. Har till och med orkat gå en kort promenad med hunden.

Hoppas ni har kul ute också.

• swartling

hej på er gubbs nu går man och väntar på att lillen ska komma utFundersam.
    Frugan böjar att bli ganska trött på att vänta och det är jag med .
    Man får höra en massa datun som folk runt om kring en gissar.

Funkade det att flyga i dag ? wedde och iggy. jag hadde främmande här hemma
    Nä god natt på er alla så höres vi  Glad

• Iggy 82a

Swartling: flygandet gick fint, frugan och grabben var med upp så frugan provade att flyge min lilla heli med gott resultat.

Segt att jobba idag när det blev en timme kortare att sova inatt. (sommartid)

• teller

Är det någon av Er som har den där minihelikoptern som de har på hobbex och teknikmagasinet ??
    Silverlit Picopter/PicooZ heter den visst...

"Här presenterar vi marknadens minsta och mest populära helikopter. Flyger fantastiskt bra inomhus och går även att flyga på mycket små utrymmen. Vänsterspaken på radion är för gasen och högerspaken styr du med. 3 stycken vikter medföljer för att justera hur just din helikopter ska bete sig i luften. Modellen har inbyggt Li-Pol batteri som laddas från sändaren. Längd 165 mm. Flygtid/laddning ca. 5 min. Flygvikt 10 gram. "

Funderar på att köpa en...

* * * * *
  • Iggy 82a

Jag har en sån och den är rätt så rolig, dock är det som med alla helikoptrar med 2 kanals radio att man inte kan kontrollera den exakt som en riktig helikopter. Går att flyga runt i vardagsrum mm.
    Den större kanske flyger bättre men inte heller den har fler än 2 kanaler att kontrollera den med.
    Tillverkaren är samma som gör dom små planen vi flyger med.

• Pappa Elvkvist

Tack för igår det var jäkligt trevligt på ÖL kvällen...

En sak till gubbar. Borde vi inte skapa en MSN lista precis som vi har en telefonlista? Så vi kan snacka över nätet?
    Skulle ju vara skit bra.

Någon som tycker det låter som ett bra förslag?

• teller
    Pappa Elvkvist : Visst , jag ställer upp. Jag skickar mitt Msn till dig då , så skapar du en lista...

Köpte en sådan där minihelikopter. Flög lite i barnrummet , eller flög och flög....
    Jag satt mest i väggen....Skrikandes
Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2