• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Pappa Elvkvist

Om ni vill vara med på MSN listan får ni skicka det till min inbox så fixsar jag listan och skickar ut till alla

• Patrik72

det var jätte trevligt igår på öl kvällen och en msn lista tycker jag låter som en bra ide....

• NiklasG

Bra träning Teller Flyg på du..

Blir det något flyga av nästa helg? Är grymt sugen på att flyga runt lite.. Är lite friskare nu. Inte helt kry men nästan. Och helt frisk blir jag ju aldrig

Mysdagarna slut nu Wedde?

• Wedde

Japp, nu är det slut på mys . Den grå vardagen börjar, men inte riktigt helt, man har ju ett nytt ljus i sitt liv nu.
    Jag måste lämna kortet till någon denna vecka. Hallen är bokad fredag 19-21 och lördag 11-13. Jag, Marcus och Marielle åker till fjällen och blir borta hela vecka 14. Vecka 14 är hallen bokad av andra, men sen är den vår till v25 (fre och Lör).

• NiklasG

Här var det dött idag...
    Jobbar alla nu ?

Men vänta nu.. Jag jobbar ju också, fast kanske skulle jag stannat hemma en dag till..

• Patrik72

Glöm inte att skicka eran msn till pappa elvkvist ...

• Pappa Elvkvist

Håller på och skapar en MSN lista ifall någon mer vill vara med?
    teller och Patrik72 är redan med på den... Så skicka din MSN så fixar jag resten... Hade bra gubbar

• Iggy 82a

Gokväll gubbar!

Pappa Elvkvist: Bra ide med MSN lista!

Idag promenerade vi till vilsta, himla fint väder!
    Provade att flyga lite där och det gick fint, kunde nästan stå still i luften i den svaga motvinden. Mitt nya landnings ställ i 1mm plywood satt fint på kärran.

• swartling

vad händer har alla dött ? Räcka ut tungan 
    Jag och wiliam var ute och flög i går med våra plan här på tomten dom flög fint men jag var först att lägga planet på vårat tak Fundersam .Så det vart fram med stegen och klätra Räcka ut tungan
    och min helli från hongkong komm i går  hihi länktar att få flyga den.

och nu har vi fått ett datum så ska vi upp till fl på fredag på et ställnings tagande
    hoppas och att vi har en bebbis till helgen Räcka ut tungan

• Patrik72

det verkar ha blivit dött på denna tråden ...några som vill lira på fredag ?

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2