• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Wedde

God förmiddag grabbar. Känns lite segt idag, ledig från jobbet men en väldigt massa att göra inför fjällresan. Ska bli härligt med skidåkning.
    Intresset för bandyn verkar vara svalt just nu, men vi tar väl nya tag och kör igång helgen efter påsk..
    Ha en bra påskvecka, jag in på påskafton, vi är hemma då.

• NiklasG

Var det någon som lånade kortet av Wedde? Blir det någon flygning i morrn?

• swartling

Hej alla glada flygare jag har weddes kort .
    Men jag har ett problen vi ska upp till bb kl 15,00
    så är det ok om vi bara flyger till kl 14,00 eller om någon annan tar kortet

nä nu ska jag leka elektriker ha det bra nu

• NiklasG

Det är helt ok för mig..

Startar vi kl 11.00 som vanligt?

• jompabompa

Jag kommer och flyger imorgon.

• Wedde

Go kväll. Om jag inte misstar mig så var det bokat 11,00 - 13,00 imorgon lördag. Flyg för mig med. Go natt.

• swartling

klart att vi kör i gång kl 11,00
    jag tar med mig lillgrabben han vi flyga sitt flyg plan Oskyldig Näääääääää pappa har inte gjort ett intryck på han Räcka ut tungan och då tar jag med mig fika bröd 
    Och jag tar med min helli från hogkong och tar en premiär tur med den 
    näääääää god natt på er alla  

• swartling

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ   har alla gåt och döt ????

För här är det ingen fart ju vad har hänt  är det vädret  ?
    ha det bra nu gubbar

• NiklasG

Nyligen avnjutigt en god middag (Potatisgratäng, Mosarella med Pepparrot och soltorkade tomater inrullat i lövbiff och grönsaker till). Nu väntar en GT på mig framför tvn.

I morrn är det babysim igen första på fortsättningskursen. Hoppas det blir skoj.

Kul flygning idag grabbs.

• NiklasG

Natti natti grabbs. Ny dag i morgon. Funderar på om jag ska gräva landet och pula lite i trädgården.

Vad sägs om att dra ihop så många som möjligt från både mamma o pappa trådarna. Kanske bara träffas ute spela lite boll, grilla eller göra något annat inte så avancerat tillsammans? (frugans idé)
    Kanske i vilsta eller någon anna neutral plats.

Har ni förslag? Eller vad tror/tycker ni?

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2