• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • swartling

nu på fredag o lördag ?? skulle jag skriva Räcka ut tungan

• teller

Grattis Swartling o Amswart till dottern

• Wedde

God morgon gubbs.
    Ja, hur blir det med aktiviteter i helgen. Jag kan inte vara med på ngt, fjällsemester. Men jag lämnar gärna kortet till någon så ni kommer in, VEM vill ha det?? Iggy? jag bor ju ett stenkast från ditt jobb. Snacka ihop er om hur ni vill ha det så fixar vi det.
    Swartling: vilken skönhet du fått.

• Wedde

Swartling: jag var inne och kollade på det kortet Amswart hade lagt in på tjejernas tråd: Visst är det pappa Swartling man ser, ingen brevbärare där inte . Grattis än en gång.

• Coenraads

Grattis Swartling till tjejen.

• Coenraads

Jag är lite blyg och vågar inte hänga med på träffar haha Ni har inga träffar tillsamans med era barn? Jag har en dotter på 2år som älskar leklandet bla.

• Pappa Elvkvist

Jag håller på med msn listan men har inte fått speciellt många namn ännu tyvärr..
    Inga fler som vill vara med på (MSN listan?)

• Iggy 82a

Wedde: Jag ska upp till bjursås och åka skidor så jag kan tyvärr inte ta kortet.
    Det är 40cm snö i backarna och alla är öppna trots värmen.

Coenraads: På tisdag har ju mamma tråden bestämt träff på leklandet och jag är föräldraledig bla på tisdagar så jag ska med dit, kanske har du lust att gå dit om du har tid.

Flygnördar: Nu har jag utöver mitt landningsställ skurit bort cockpiten från planet och ersatt den med fyra stöttor också dom i 1mm plywood. hinner kanske testa det imorgon.

• Patrik72

med tanke på intresse så läggs innebandy ner

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2