Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Plupps mamma skrev 2009-03-05 16:54:02 följande:
    Sunt förnuft och hbt kunskap borde kanske vara obligatoriska kurser i skolan?? ;)
    Varför då? Vi har ju ett socialt skyddsnät som ger oss riktlinjer.
    My sugar is raw
  • Senap
    Vipera skrev 2009-03-05 17:01:14 följande:
    Vi som tror detta står enade i vår tro! Så som det är sagt, så skall det bliva. Köp en spis till din son och stå för det, vi gör så här hemma fullt medvetna om vad detta handlar om. Klart grabben skall bli bög
    tror? vaddå tror?
    Vi vet!
    Eller tror du inte heller på socialstyrelsens rapport? *kättare*
    My sugar is raw
  • Senap
    Plupps mamma skrev 2009-03-05 17:06:24 följande:
    Och vem bryr sig i vad socialstyrelsen säger eller inte säger?? Är det de som bestämmer i ditt hushåll? Tycker synd om oupplysta människor bara och allra helst deras barn.
    Oupplysta människor är det absolut synd om. *håller med*
    My sugar is raw
  • Senap
    Plupps mamma skrev 2009-03-05 17:15:58 följande:
    Ja eller så kan vi acceptera att det INTE är miljön som gör oss till vare sig hetero, homo, bi eller trans-personer? Men det är ju bara vad lilla obetydliga jag tycker. Det är bäst vi frågar socialstyrelsen om det
    De har ju redan utrett frågan och kommit fram till att röda spisar ger homosexuella barn.
    Och Socialstyrelsen har ju liksom aldrig fel. *nickar vist*

Jag och Ekorren (Vipera supportar så klart) håller på att bygga upp våra söners karriärer nu. La Vendel och Queen Samuel ska de heta.
    De har både spisar och dockor.
    Samuel sitter just nu och klistrar paljetter och glitter i full fart vilket jag tycker bådar gott inför deras karriärer som galadrottningar. Än så länge är det på papper men nästa inkör blir nog en symaskin... *planerar*
    *stolt glittermamma*
    My sugar is raw
  • Senap
    JenLyckan skrev 2009-03-05 17:27:41 följande:
    Det är väl klart han ska ha en spis om det är d han önskar sig det! Å huruvida det gör honom till bög eller inte , tror jag inte har med spisen att göra, han kan lika gärna bli stjärn kock!
    Stjärnkockar är bögar *vet*
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-03-05 18:12:31 följande:
    Och så jäkla onödigt. Ikea har flera jättebilliga lampor. Är väl bara att ta bussen dit liksom eller samåka med nagon annan som ândå ska dit.
    Det kanske finns en marknad att sälja svart? Eller vitt?
    Hur blir det egentligen med lampor? *förvirrad*
    Plupps mamma skrev 2009-03-05 17:43:23 följande:
    Klart man kan skämta om homosexuallitet. Precis som man kan skämta om allt annat. men det är skillnad på att driva med någon eller något. När uppsåtet är att förlöjliga då är det inte ett skämt i mona ögon. Skämta ska man göra men utan att trampa någon på fötterna. Och fördomarna är inte utrotade. De finns mitt framför oss. Det är de som inte tillhör en minoritetsgrupp som inte ser de bara.
    Du drar det väldigt för långt om du på något sätt tror att jag förlöjligar min son genom att stödja hans läggning. Oavsett spisar
    My sugar is raw
  • Senap
    Jag är den bästa mamman dom har skrev 2009-03-06 13:27:47 följande:
    oj nu har det gått ett tag orkar inte läsa allt skäms :) men hallå mina barn har spis tjej som kille så om dom skulle bli homosexuell du skulle väll ändå alska ditt bar eller ?
    Såklart man älskar dem även om de är små fikusar.
    Jag älskar ju min man med trots att han inte har en aning om när Allsvenskan börjar, hade bokmärken och spis som barn samt hänger i stallet och fixar med sin älsklingshäst. *solklar bög*
    My sugar is raw
  • Senap
    Poison Girl skrev 2009-03-08 10:26:20 följande:
    Haha! Åh herregud jag var tvungen att försäkra mig om att tråden låg där den låg...
    Vaddå då? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Senap

Varför frågar folk om frågan är allvarlig?
    Såklart den är allvarlig! Läser inte folk tråden?

My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-03-08 16:13:33 följande:
    Tycker jag du gör rätt i. Jag är oerhört begåvad.
    *tittar beundrande på smarta musen*
    My sugar is raw
  • Senap

Strålande! Strååååålande!
    *torkar en tår*

My sugar is raw
  • Senap
    mamita64 skrev 2009-03-08 18:53:31 följande:
    Den varningen borde ha stått på Barbiedockorna också. Särskilt på Ariel- barbien som var min sons favorit. JAg kan ju inte säga annat än att jag blev varnad..... Idag har jag tre svärsöner, mamma till två döttrar o en son
    Äntligen lite vittnesmål!
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-03-08 20:51:38 följande:
    Du vet att traden stängs snart väl? Lite trakigt att fler inte far ta del av infon och bli varnade
    *gråter*
    Om vi inte får igenom reklamfilmen så kommer så många pojkar bli bögar av misstag.
    Som förälder borde man själv få göra valet.
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?