Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

lövet2 skrev 2008-12-28 16:44:15 följande:
    Hur mycket tror du de tjänar?
    Jag tjänar bra men jag är inte ett dugg kul.
    My sugar is raw
  • Senap

Sonen fick en spis för ett halvår sedan och har idag ägnat dagen åt att låtsas sjunga i mikrofon. Han satte snabbt muttrarna till verktygslådan han fick på fingrarna och visade stolt upp sina ringar.
    Vad mer bevis behöver ni?

La Vendel får se upp för Samuel är redan igång med att öva inför sin karriär som primadonna. *nöjd*

My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-28 19:14:02 följande:
    Ja, nu när Vendel siktar på masar i knätofsar istället så.. Hmm, dottern ska köpa glitternagellack till sin moster, jag tror jag ska be henne köpa ett till sin lillebror med!! *kämpar för att komma ikapp SG som queermama*
    Vi kan väl göra gemensam sak och tillsammans skapa det nya radarparet som efterträder Lindarw och Flinckman?
    My sugar is raw
  • Senap
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:20:09 följande:
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-28 19:07:40 följande: Jo... Han kan riskera att bli en vikingafantast istället, en machoman som luktar dynga på helgerna. Du måste genast köpa honom en Carola-skiva och rosa tight tröja!
    Som om Ekorren inte redan tänkt på det. *himlar med ögonen*
    Dessutom är Charlotte ett mycket säkrare kort.
    Rookie!
    My sugar is raw
  • Senap
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:30:47 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-28 19:24:27 följande: Jajaja, jag är ju straight och har inte så god koll vet du. Försöker bara vara hjälpsam vet du! *suckar stött* ;)
    Nä, det är inte lätt att vara hetero
    Styjkejaaaaam!
    E81 skrev 2008-12-28 19:32:34 följande:
    Vill bara kika in en snabbis och meddela att L'Antoinne med den röda sprisen, dammsugaren och luciakronan gjorde en sån där riktig "Oh no, he didn't!" rörelse med pekfingret. (Ni vet en sån där när man rör pekringret från sida till sida, samtidigt som man skakar på huvudet och vilar den andra handen på höften..) Han är på god väg!
    *applåderar och gör vågen*
    My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-28 22:42:49 följande:
    Jomen preciiiis! Dessutom har vi spelat Jöbacks nya julskiva och naturligtvis går Barbados på spelaren årets övriga dagar.
    Oh. bra tänkt. Vilka tips! *antecknar för fullt*
    Vet inte om jag står ut med Barbados bara - hörlurar på barnet på natten? Och så kan jag ha dem på magen på dagen. Så jag börjar i tid den här gången...
    My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-28 23:12:54 följande:
    I just looove Barbados, men det ska vara med Magnus som sångare, annars får det vara. 
    Du är en sån mycket bättre förebild än jag. *beundrande blick*
    My sugar is raw
  • Senap
    Censur skrev 2008-12-29 13:00:38 följande:
    tur att du förstår faran med en homosexuell son... Blärk! Det är för många fag-hags här...
    My sugar is raw
  • Senap

Vi är iaf eniga om att en spis ger en bög. *nickar vist*

My sugar is raw
  • Senap

Men läser inte folk tråden?
    Vi har ju lagt fram hur många bevis som helst.

My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?