Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

siamusen skrev 2008-12-29 16:49:24 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-29 16:47:57 följande: Tycker jag du ska göra för jag är enormt pålâst. Enormously readen som det heter pa engelska.
    Bättre att vara enornously readen än enoumously ridden... Då är man nog också bög *funderar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-29 20:42:42 följande:
    Yessss! I did it!! Idag köpte min man en glittrande galaklänning att ha på showen vi ska gå på i vår. (Se: Viperas inlägg ovan.) Upmuntrad av detta åkte vi till bokhandeln där jag hittade boken "Lill-Zlatan och morbror raring"! Den köpte jag såklart till Vendel. När jag vände mig om för att se vart lillsorken tagit vägen fick jag se en syn som gav mig glädjetårar i ögonen. Vendel hade hittat ett litet paket med "gör-det-själv-prylar". Naturligtvis hette det "Mode och design!" *gör vågen* I'm the greatest queermom of today!
    Awwww! Vilken fantastisk dag! *korar Ekorren med krona och cigarr*
    Min man skulle inte ha klänning offentligt. *surar*
    Han pratar något om "inte så snygga ben". *fnys*
    Men han traskar glatt omkring med den rosa vagnen och hand(sköt)väskan till sonen.
    My sugar is raw
  • Senap
    TobbeKillen skrev 2008-12-30 08:39:20 följande:
    Jaså jag visste inte Jamie Oliver var bög....klart att grabben ska ha en spis om han tycker det är kul att hålla på med...mig veterligen så har inte spisar någon inverkan på personers sexuella läggning...skulle det i förlängningen innebära att män som använder spisar kommer att bli homosexuella....tror inte det...Ha ett gott nytt år....
    Du har uppenbarligen inte läst Socialstyrelsens rapport.
    Självklart är Jamie Guldlock Oliver bög.
    My sugar is raw
  • Senap

Är det när de är 15 år som man tvingar dem vara med i alla barnshows-uttagningsprogram?

My sugar is raw
  • Senap

Yay! Bara 2 år kvar. *planerar*

My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-31 12:31:53 följande:
    Här med.. Vi kan väl gå på auditions tillsammans och peppa varandra?
    Jaaaa! Det blir perfekt!!!
    Billigare också om vi kan dela på smink och ombytes-trailern *ekonomisk*
    My sugar is raw
  • Senap
    LovelyLady skrev 2009-01-01 09:27:39 följande:
    Jag hoppas att du skämtar....för det första OM han nu skulle vara bög så är det väl hemskt av en förälder att inte vara mer stöttande i det, för det andra....hur kan man ens tro på minsta lilla allvar att nåt sånt skulle påverka den sexuella läggningen. Snarare kanske din son blir en fin och jämlik människa och säkert gladare oxå om han får leka med det han gillar istället för påtvingade grabbiga leksaker!...herregud
    Jag inte stöttande?! *stött* Jag gör allt för att min sons galadrottningspremiär ska gå som en dans.
    Självklart gör en spis sonen till bög. Det vet vi paragrafryttare som läser alla offentliga rapporter.
    My sugar is raw
  • Senap
    TrasDockanLer skrev 2009-01-04 17:10:04 följande:
    Bara läst TS. Om han skulle bli bög sen så är han de redan... Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Allihopa
    My sugar is raw
  • Senap
    Vipera skrev 2009-01-05 08:15:08 följande:
    Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf... Vipera skrev: Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte! Dorian Ertymexx skrev: Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
    Pfffft! Det är ju allmänt känt att katolska präster gillar stjärtgossar så påven har nog det han behöver...
    My sugar is raw
  • Senap

Det är det jag har så svårt för med katolicismen - bögar som säger att homosexualitet är fel Däremot säger de mycket lite om pedofili...

My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?