Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Joana o Neo skrev 2008-12-24 00:27:13 följande:
    min son ska få ett kök bög och bög?? varför skulle inte en kille få leka att han lagar mat? dom att det skulle vara en "tjej grej"??
    Ja, det är bara bögar som lagar mat. Annars heter det "tjej"! Riktiga män kan inte laga mat, så är det bara.. *nickar snusförnuftigt*

Shit, jag visste att min man är bög också. Tyvärr är han i en förnekelsefas just nu!
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen

Hallå! Wake up and smell the queer street! Om han både tvättar och städar (utan att du hotar med att dra in sportkanalerna och tv1000) så är han garanterat gay!!

• Ekorrfamiljen

Whaat? Har han inte ens lagt in sportkanalerna?? Lilla gumman!! Då behöver du inte fundera mer... Ett solklart fall av homosexualitet!

Min man och jag ska gå på After Darks show i vår. Han ska gå i paljettop och jag ska ha kavaj.. Vi har könsrollerna klara för oss med andra ord.

• Ekorrfamiljen

Ja, vilken man (eller kvinna för den delen) vill inte vara klädd som Lindarw? Gorgeous!!

• Ekorrfamiljen
    Svar på #827
    Fast jag tror att man kan förbättra chanserna att få en bögson om man låter honom leka med spisar, dockor och gå i rosa kläder.

Jag misslyckades med första sonen, men han hade aldrig helrosa. Jag tror att det går bättre med yngste sonen, för han har både rosa vagn, rosa jacka och rosa tröjor.. *ser mig förnöjt omkring* Jodå, en leksaksspis och en dockvagn också.

*börjar planera alla galapremiärer Vendel ska vara La Vendel - La Diva på!!*
  • Ekorrfamiljen

Nä, det är ju det vi säger! Det är inget fel med det!

Han kan sy galaklänningar, bjuda oss mödrar på premiärer och laga god mat som han bjuder på på enorma coctailpartyn i flerrummaren på Östermalm, där han bor med sin söta pojkvän och lilla fluffiga hund!

• Ekorrfamiljen
    Boombabymamman skrev 2008-12-26 23:46:30 följande:
    My God. Finns det folk som på fullt allvar menar att en leksaksspis är olämplig för småpojkar? Vår son har en rosa dock-sulky som han har ärvt av sin kusin och älskar. Vad kommer det göra honom till? Dragshow-artist?
    Jo det hoppas jag faktiskt! Det betyder ju i så fall att det finns hopp om min son också!
  • Ekorrfamiljen
    Censur skrev 2008-12-26 23:50:17 följande:
    vadå? Att din son får en pojkvän?
    Nej, att han blir en riktig drag show-artist!! *drömmer om rosa fjäderboor, paljetter och glittriga glamourgalor*
  • Ekorrfamiljen
    Censur skrev 2008-12-26 23:53:24 följande:
    a´la Babsan?
    Mmm, men snyggare! Han lär ärva mina rena drag hoppas jag. Tänk lite mer Magnus Carlsson, men absolut varvat med Babsan. Oooh, måste börja planera alla fester vi ska på!!
  • Ekorrfamiljen
    vickitoria skrev 2008-12-26 23:55:16 följande:
    Har inte läst hela tråden men nr 1: Varför skulle han bli bög av att få en spis? Nr 2: Blir man bög av sånna omvärldsfaktorer? Nr 3: Vad gör det om din son blir bög? Jag kan hålla på i all oändlighet med dessa frågeställningar...ursäkta men du ställer en otroligt korkat fråga.
    Vad är det för korkat med det? Man måste ju planera sina barns framtid!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?