Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

ebba85 skrev 2009-02-21 01:25:53 följande:
    Min bebis blir nog bög, för jag lyssnar på fjollig musik....plus att jag brukar ha rosa trosor....
    Ja! Grattis!  Om du är snäll kan du få vara med mig och Shoegirl när vi skapar framtidens After Dark med våra söner.
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #1318
    Nej, man ska ju fundera ut det redan när barnet ligger i magen, om inte förr!! Blir värre om vi får en son till, där har jag inga bra drag-namn..
  • Ekorrfamiljen

Oh! Madame Sam!! *köper direkt*

Drags of tomorrow presenterar stolt: "La Vendel & Madame Sam - Magic is in the room!"

• Ekorrfamiljen
    konkelbär skrev 2009-02-22 20:44:32 följande:
    "Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?"Blir era karlar bögar om de står vid spisen och lagar mat?
    Min man lagar mat = Min man är bög!
  • Ekorrfamiljen
    Eilenna 83 skrev 2009-02-22 22:12:12 följande:
    Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 22:08:20 följande: Ha ha.... Det måste min oxå vara då ju.... Han är grym på matlagning... ha ha ha
    Ja absolut, där finns ingen tvekan. En man som är duktig på matlagning är solklart gay!
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #1360
    Join us! Vi ska lägga dem i hårdträning snart tänkte vi, så de hinner finslipa tekniken ordentligt innan det blir allvar på scenen!
  • Ekorrfamiljen
    Emmsan skrev 2009-02-22 22:53:52 följande:
    alltså ni vet när man tappar en tand.. då finns det ju såna där fiiina små askar o lägga tänderna i.. tror jag måste skaffa liknande askar till detta ändamål.. *letar snopp askar på guldfynds hemsida*
    En lukrativ affärsidé att tillverka sådana kanske, om du inte hittar några på Guldfynd.
  • Ekorrfamiljen

Oh ja! Men... blir den inte förstörd om den ligger där i asken. Ska det inte vara typ formaldehyd eller nåt för att förvara den på bästa sätt?

• Ekorrfamiljen

Nyss hemkommen från Fjollträsk, där ska La Vendel bo när han blir stjärna!! Vad hände i tråden? Vilka oupplysta nykomlingar! Herregud säger jag bara, vi borde kontakta Socialstyrelsen och be dem offentliggöra sin rapport på en helsida i DN så att folk kan läsa och ta till sig budskapet. Hmmm, ett par timmar reklam i de kommersiella tevekanalerna kan ju inte skada heller..

*bugar inför musens vishet jag med*

• Ekorrfamiljen

*räknar på vad reklamplats i kanal5 kan tänkas kosta under en månads tid*

• Ekorrfamiljen

Hmm, Socialstyrelsen kanske får ta den kostnaden själva vid närmare eftertanke.. {#lang_emotions_undecided}

• Ekorrfamiljen

*mållös*

*hittar rösten igen* Siamusen!! Du är fantastisk!! *köper konceptet rakt av*

• Ekorrfamiljen
    Svar på #1590
    Välkommen! *räcker över en (stek)spade och Socialstyrelsens rapport - inbunden*
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #1595
    Ja, du ser!! Det är viktigt att informationen når ut i samhället, redan på ett tidigt stadium av föräldraskapet. *funderar på om man kan distribuera rapporten på bvc*
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?