-
Ja! Grattis! Om du är snäll kan du få vara med mig och Shoegirl när vi skapar framtidens After Dark med våra söner.ebba85 skrev 2009-02-21 01:25:53 följande:Min bebis blir nog bög, för jag lyssnar på fjollig musik....plus att jag brukar ha rosa trosor....
-
Svar på #1318Nej, man ska ju fundera ut det redan när barnet ligger i magen, om inte förr!! Blir värre om vi får en son till, där har jag inga bra drag-namn..
-
Oh! Madame Sam!! *köper direkt*
Drags of tomorrow presenterar stolt: "La Vendel & Madame Sam - Magic is in the room!"
-
Min man lagar mat = Min man är bög!konkelbär skrev 2009-02-22 20:44:32 följande:"Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?"Blir era karlar bögar om de står vid spisen och lagar mat?
-
Ja absolut, där finns ingen tvekan. En man som är duktig på matlagning är solklart gay!Eilenna 83 skrev 2009-02-22 22:12:12 följande:Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 22:08:20 följande: Ha ha.... Det måste min oxå vara då ju.... Han är grym på matlagning... ha ha ha
-
Svar på #1355Yep! You should have seen it coming!
-
Svar på #1360Join us! Vi ska lägga dem i hårdträning snart tänkte vi, så de hinner finslipa tekniken ordentligt innan det blir allvar på scenen!
-
En lukrativ affärsidé att tillverka sådana kanske, om du inte hittar några på Guldfynd.Emmsan skrev 2009-02-22 22:53:52 följande:alltså ni vet när man tappar en tand.. då finns det ju såna där fiiina små askar o lägga tänderna i.. tror jag måste skaffa liknande askar till detta ändamål.. *letar snopp askar på guldfynds hemsida*
-
Oh ja! Men... blir den inte förstörd om den ligger där i asken. Ska det inte vara typ formaldehyd eller nåt för att förvara den på bästa sätt?
-
Nyss hemkommen från Fjollträsk, där ska La Vendel bo när han blir stjärna!! Vad hände i tråden? Vilka oupplysta nykomlingar! Herregud säger jag bara, vi borde kontakta Socialstyrelsen och be dem offentliggöra sin rapport på en helsida i DN så att folk kan läsa och ta till sig budskapet. Hmmm, ett par timmar reklam i de kommersiella tevekanalerna kan ju inte skada heller..
*bugar inför musens vishet jag med*
-
*räknar på vad reklamplats i kanal5 kan tänkas kosta under en månads tid*
-
Hmm, Socialstyrelsen kanske får ta den kostnaden själva vid närmare eftertanke..
-
*ringer kanal5 och bokar reklamplats i Socialstyrelsens namn*
-
*mållös*
*hittar rösten igen* Siamusen!! Du är fantastisk!! *köper konceptet rakt av*
-
Svar på #1590Välkommen! *räcker över en (stek)spade och Socialstyrelsens rapport - inbunden*
-
Svar på #1595Ja, du ser!! Det är viktigt att informationen når ut i samhället, redan på ett tidigt stadium av föräldraskapet. *funderar på om man kan distribuera rapporten på bvc*