Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

TrasDockanLer skrev 2009-01-04 17:10:04 följande:
    Bara läst TS.Om han skulle bli bög sen så är han de redan...Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Hur många av stjärnkockarna är INTE bögar? Kan du svara på det, va va???
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2009-01-05 12:52:01 följande:
    Det är det jag har så svårt för med katolicismen - bögar som säger att homosexualitet är fel Däremot säger de mycket lite om pedofili...
    Eftersom de är emot både preventivmedel och abort borde de uppskatta homosexualitet, eftersom det kan hjälpa till att få ner födelsetalen och därmed överbefolkningen av världen.
  • Ekorrfamiljen
    Dorian Ertymexx skrev 2009-01-06 17:12:57 följande:
    Ekorrfamiljen skrev 2009-01-06 16:54:18 följande: Du har missat påvens senaste va? Han uttalade sig just mot homosexualitet då det är en fara för mänsklighetens överlevnad. Vi är visst utrotningshotade som art, tydligen... ;)
    Sorry, missed that one!!!
    lmyr skrev 2009-01-06 17:14:51 följande:
    Löjlig fråga, varför skulle han bli de?
    För att Socialstyrelsen kommit fram till att pojkar som leker med spisar blir bögar!
  • Ekorrfamiljen

Äsch, vem skulle inte bli glad för lite hjälp med hushållssysslorna!? En hundring på att hans framtida pojkvän kommer att tacka dig!

• Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2009-01-29 19:00:47 följande:
    Nej, absolut inte. Vi har kämpat hårt för att sonen ska få den bästa starten i livet som glamourdrottning.
    Instämmer!

//La Vendels mamma.
  • Ekorrfamiljen
    ingra skrev 2009-01-29 18:57:45 följande:
    Har ni gayfobi??Spelar väl ingen roll vilken läggning barnet får i livet. Ni älskar väl honom iaf....Vad blir isf våra tvillingflickor som leker med bilar?? =)//IngelaPingela
    Förbered dig på att ha ett gäng potentiella flickvänner rännandes i huset om sisådär en 15-16 år!!
  • Ekorrfamiljen
    massi585 skrev 2009-01-30 18:12:21 följande:
    Alltså, seriöst.. Är det här ett seriöst forum lr?:s Herregud..
    Absolut!! Alla inlägg i trådar som ligger i sandlådan är dödligt allvarliga!
  • Ekorrfamiljen
    mezzershmidth skrev 2009-02-17 22:15:53 följande:
    My gadh!.. vilken fråga.. klart han blir bög, se bara på gordon ramsy
    Fan, jag visste det! Jag faller alltid för fel män! Dels är jag superkär i Rikard Wolff, men senaste idolen är Ramsey.

Och till råga på eländet så är min man superbra på att laga mat, och HAN KAN TVÄTTA!! *gråter en skvätt* Som tur är så kan ju lillgrabben se och lära. La Vendel - La Diva!
  • Ekorrfamiljen
    lantmamman skrev 2009-02-16 20:38:06 följande:
    hur ska man göra om man hellre ville haft en valp? om jag ger dottern lite tuggleksaker och ett koppel kanske hon blir en hund så småningom..
    Ja, vilken bra idé!! Den ska jag testa på nästa unge.. om det blir nån!
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #1307
    Jadu.. Men jag har hört att en del killar är lite smått bisexuella och faktiskt kan klara av att göra sin tjej med barn ändå. Jag håller tassarna för dig!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?