Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Shoegirl skrev 2008-12-28 19:22:10 följande:
    Vi kan väl göra gemensam sak och tillsammans skapa det nya radarparet som efterträder Lindarw och Flinckman?
    Absolut! Jag är genast på!!
    Shoegirl skrev 2008-12-28 19:24:27 följande:
    Som om Ekorren inte redan tänkt på det. *himlar med ögonen*Dessutom är Charlotte ett mycket säkrare kort. Rookie!
    Jomen preciiiis! Dessutom har vi spelat Jöbacks nya julskiva och naturligtvis går Barbados på spelaren årets övriga dagar.
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 20:26:50 följande:
    leende69a skrev 2008-12-28 20:20:07 följande: Hahaha, det tror många, men till deras besvikelse blir de vanliga heteropojkar och flickor av dem. ;)Såg ett program, om det var Dr Phil eller liknande, där föräldrar just var paniska över precis sådant som ni beskriver här.
    Men jag veeeet! Jag är så besviken över att jag misslyckades med äldste sonen. Han är ju superstraight och går klädd i jeans och hoodies, har keps o lyssnar på hiphop. Dessutom gillar han bara bilar... Tyvärr har hans far dåligt inflytande med sina traktorer och fyrhjulingar. Men yngste är jag på rätt väg. Jag garderade med en ny pappa (som gillar vikingatid, äsch där sket det sig igen!!) Men, nu är det rosa all over, spis, dockor och glitter och glamour! Gaaaalaaaa!!
  • Ekorrfamiljen
    SanMari skrev 2008-12-28 23:09:53 följande:
    Möjligtvis kock...Har du tur kommer han att bli känd, med på tv och ge ut en massa kokböcker...
    Ännu en bögkändiskock!
    nica83 skrev 2008-12-28 23:04:06 följande:
    Möjligen riskerar han att utveckla ett intresse för matlagning! Så kanske blir han kock? Jag ska då köpa en leksaksspis till min son och blir han bög så hade han nog blivit det ändå En docka ska han få i 1årspresent, kanske är att chansa för mkt?
    Chansa? Men hallååå.. Det är väl en bög vi vill ha, eller? Ta inga risker, köp både spis, docka och vagn så kan det gå vägen.
    Shoegirl skrev 2008-12-28 23:01:47 följande:
    Oh. bra tänkt. Vilka tips! *antecknar för fullt*Vet inte om jag står ut med Barbados bara - hörlurar på barnet på natten? Och så kan jag ha dem på magen på dagen. Så jag börjar i tid den här gången...
    I just looove Barbados, men det ska vara med Magnus som sångare, annars får det vara.

E81: Sååå stolt över L'Antoinne!! *kisses*
  • Ekorrfamiljen

Yessss! I did it!!

Idag köpte min man en glittrande galaklänning att ha på showen vi ska gå på i vår. (Se: Viperas inlägg ovan.) Upmuntrad av detta åkte vi till bokhandeln där jag hittade boken "Lill-Zlatan och morbror raring"! Den köpte jag såklart till Vendel. När jag vände mig om för att se vart lillsorken tagit vägen fick jag se en syn som gav mig glädjetårar i ögonen. Vendel hade hittat ett litet paket med "gör-det-själv-prylar". Naturligtvis hette det "Mode och design!" *gör vågen* I'm the greatest queermom of today!

• Ekorrfamiljen
    Rita D skrev 2008-12-30 11:41:31 följande:
    EKJ76 skrev 2008-12-29 19:18:40 följande: Yep.. Det verkar ju så. Ska vi ta en uppföljningstråd om 15 år så får vi se hur det gick för alla stackars pojkar med spisar? *Fortfarande förbryllad över att vissa faktiskt tror att tråden är på allvar* Ha ha!
    Hänger på! Det ska bli sååå intressant att se om La Vendel är världskänd vid det laget. Hmm, kanske aningen ung, men om 20 år så.
  • Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2008-12-31 12:22:07 följande:
    Yay! Bara 2 år kvar. *planerar*
    Här med.. Vi kan väl gå på auditions tillsammans och peppa varandra?
  • Ekorrfamiljen
    DE: Du kan ha en poäng där, men gäller inte det mer i USA? Här är man väl lite mer human, eller? Det är ju lite svårt att se drag queen-potentialen vid 3 kan jag tänka.. (Även om både La Vendel och L'Antoinne tydligt visat vad de kan!) 
  • Ekorrfamiljen
    Fruntimre skrev 2008-12-31 21:57:02 följande:
    haha, det var ddet knepigaste jag hört. Jag då, jag lekte en massa med bilar, skruvade isär dom och allt, nu är jag även utbildad bilmekaniker men inte fan är jag lesbisk för det:D
    Haha, så talar bara en sann flata! Förnekelse är inget att skämmas över. Kom ut till oss andra nu!

LovelyLady: Klart att en spis gör sonen gay! Det är vi alla rörande eniga om här i sandlådan! Vi planerar för fullt för våra söners dragshows där vi ska hjälpa dem med glittret inför galapremiärerna!
  • Ekorrfamiljen

Angel of life: Det KAN vara så att det var tack vare att pappan köpte en spis som sonen nu vill ha diadem. Jag tycker att du ska tacka pappan för den fina insatsen istället för att vara arg på honom!

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?