• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • xxmeyaxx
    LyNxQ skrev 2008-12-10 23:06:28 följande:
    Bög är inget man blir, det är något man är! (om man inte bor på nåt modernt ställe där det är inne att vara homosexuell möjligtvis..)Enligt viss forskning har det nåt att göra med hormonhalten hos mamman under graviditeten, så du är för sent ute om du vill påverka!
    Fan. Vi som har en bög på pappas sida.. damn.
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • Beckah82

Jag har ju verkligen skapat en bög iallafall...

På dagisfotot fick han ha en blommig rosa tröja och i julklapp ska han få både en röd spis och en docka

är jag inte hemsk så säg...

♥ Bitchens blogg ♥ beckahbitch.blogg.se/
  • xxmeyaxx
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:07:27 följande:
    Jag har ju verkligen skapat en bög iallafall...På dagisfotot fick han ha en blommig rosa tröja och i julklapp ska han få både en röd spis och en docka är jag inte hemsk så säg...
    shiiit. där har vi superbög 2027!
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • Censur
    Jag har ju verkligen skapat en bög iallafall...På dagisfotot fick han ha en blommig rosa tröja och i julklapp ska han få både en röd spis och en docka är jag inte hemsk så säg...

*drar efter andan*

ja... det är ju TYPISKT!
    Vissa ska ju förstöra för sina barn med flit också!

staaaackars barn sopm får sin framtid förstörd...

How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • xxmeyaxx

Beckah:
    Min sambo trodde att det där var en flicka.
    Är du säker på att Alvin inte är en Alva ändå?

• Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 23:09:31 följande:
    Beckah: Min sambo trodde att det där var en flicka. Är du säker på att Alvin inte är en Alva ändå?
    well... läkaren sa ju att det var en flicka på UL i vecka 21, jag kanske missade att det växt ut en snopp på köns-ul i vecka 28 och fortfarande tror det är en tjej?!
  • Censur
    är man sådär söt vid den åldern så kan det bara sluta på ett sätt...
  • Beckah82
    Censur skrev 2008-12-10 23:09:23 följande:
    *drar efter andan*ja... det är ju TYPISKT!Vissa ska ju förstöra för sina barn med flit också! staaaackars barn sopm får sin framtid förstörd...
    mm ja jag förstår om många ringer soc nu...
  • Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 23:07:22 följande:
    Fan. Vi som har en bög på pappas sida.. damn.
    usch! påminn mig om det om jag skulle för för mig att låta mina barn leka med din son...
  • xxmeyaxx
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:10:35 följande:
    well... läkaren sa ju att det var en flicka på UL i vecka 21, jag kanske missade att det växt ut en snopp på köns-ul i vecka 28 och fortfarande tror det är en tjej?!
    Ja. Jag skulle tro det. Du är ju lite efter.. Det har vi ju redan konstaterat.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?