Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Hejsan alla!
Har inte varit inne på familjeliv på ett tag. Tittar in lite från mobilen, men svarar sällan. Har varot mycket nu ett tag också, min man fyllde 30 i fredags, så det har varit lite förberedelser inför det. Men nu är det lugnt igen, skönt om man säger så. Jag tycker mycket om kalas och festligheter, men det är trots allt en innre stress med allt fixande, så nu ska jag bara njuta av att vara mammaledig till min guldklimp till son och njuta av min dotter som bara blir stora tjejen på engång.
Jag är som sagt mammaledig fortfarande, sonen är bara 7 månader. Ska vara hemma ett bra tag till, augusti2012 är planen. Sen ut och jobba. Jag ska efter årsskiftet börja söka annat jobb. Har jobb som städare, men vill inte jobba där hela livet. Vill ut på något annat. Men samtidigt trivs jag med städjobbet, fast inte själva arbetsuppgifterna. Städar hemma hos privatpersoner helt ensam. Men just kollegorna stormtrivs jag med. Har bokat in mig med dom den 28 oktober. Företaget fyller år då och då tänker jag banne mig följa med ut och käka, mannen får ta barnen den kvällen inte mer än rätt, då jag har varit hemma sen min havandeskapspenning började gälla 9/12-2010...
Jag har en nära vän som jag var gravid med ihop nu i år. Hon fick en son den 24 mars och jag den 21 februari. SÅ bara en månads skillnad på pojkarna. Det är riktigt kul att ha en så nära vän som har barn i nära ålder. Jag är inte bara kompis med mamman, utan med pappan också. Pappan har jag känt sen innan lekistiden och tjejkompisen lärde vi känna i högstadiet. Så att vi var gravida tillsammans det gjorde bara vår relation ännu bättre.
Oh tack tack =)
Ja vem e jag då?
Marie heter jag o bos i skåne med min sambo..
Min son Julian har jag sedan ett tidigare förhållande o min o sambons dotter är resultatet av en p-spruta
Inte planerad men hon är så välkommen ändå..
Är utbildad undersköterska men jag funderar på o plugga till tandsköterska =)
Hej på er
Händer hos er då?
Sj skall jag snart åka in till centrum på ett litet möte samt att jag har lovat min syster att jag skall koperia några viktiga papper till henne samt sedan runt kl 13 så skall jag jobba fram till kl 15 sedan skall jag hem och fortsätta att städa.Man vet ju aldrig om man får besök i eftermiddag så e det nog bäst att det e fint överallt
ha det bra
Hejsan alla 85:or!
Hur har ni det med föräldralivet?
här är en till 85:a
är gift sedan 5 eller aa i april 2012 blir det 6år
En son på 2½år och en liten i magen som är beräknad 18 januari
Bohma: Tack så mycket..
Här rullar livet på förfullt just nu är det mys med min lillprins, blir att ta en temp på han då han känns lite varm