• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Tärning6

Hur mår alla här har vi precis återhämtat oss efter magsjuka sedan helgen å Självklart vart jag värst drabbad sonen spyde bara två gg på två dagar å en bart på natten ´gubben fick bara feber och kände sig konstig i magen medan jag hade fullt upp att spring apå toa hua inge skoj..

Men nu mår vi bra och här e det nu full rulle

• emmap88

Hej! Kikade förbi här i tråden. Har en liten flicka på snart ett år hemma. Vilka är ni? Å vart bor ni? :) Kram från Emma och lovalie

• elinl

Fint namn
    Jag heter Elin och har två barn. Lova 2,5 och Theo 9mån.
    Vi bor i norrort, Stockholm.
    Var bor ni?

• emmap88

Hej! Vi bor i Upplands Väsby, vart bor ni? :) härligt med två små troll hemma! Går allt bra hemma?

• elinl

Inte så långt från oss. Vi bor i Täby.
    Lova är riktigt trotsig emellanåt vilket tär på tålamodet ordentligt. Theo är en glad liten en med mycket energi :) men för tillfället har han hög feber och snorar, stackarn :(
    När fyller Lovalie ett? Är du hemma fortf?

• emmap88

Hej! Allt bra med dina pojkar? Lovalie fyller ett nu på lördag, dock är hon jättehostig och snorig hon med. Känns som jättemånga har blivit de nu. Håller dock tummarna så att hon blir frisk till sin ettårsdag! :) du har inge tips på kalasmat för de små? Enkelt å lättuggat :) Å Täby ligger inte alltför långt bort. Vart i Täby bor ni?

• vivillblitre

Kikar in och säger hej! Är 85a men känner mig inte så ung hihi.. Har en pojk på 14 månader :)

• mamma hampus
    vivillblitre skrev 2012-01-30 22:23:39 följande:

Kikar in och säger hej! Är 85a men känner mig inte så ung hihi.. Har en pojk på 14 månader :)

Välkommen hit vad kul att du hittade hit
    Liam05Milton08 skrev 2012-01-30 11:26:46 följande:
    Hej! Är 85:a å har 2 pojkar 6.5 år och 3 år.. Bor i Uddevalla..
    Välkommen hit
    emmap88 skrev 2012-01-29 01:26:30 följande:
    Hej! Kikade förbi här i tråden. Har en liten flicka på snart ett år hemma. Vilka är ni? Å vart bor ni? :) Kram från Emma och lovalie
    Hej välkommen hit,jag och min son bor i Skövde vi e två st som e nöjda med livet
    oliversmamma85 skrev 2012-01-21 19:03:57 följande:
    Hej! Är född 85,har två killar födda 08 och 2010
    Hej välkommen hit
    Boost skrev 2012-01-20 16:02:04 följande:
    Hej på er! Hoppar in här om det är ok :) Kul att prata med fler i samma ålder! Jag har två barn. En flicka som fyller 6 år om två veckor. Sedan en pojke som blev 4 år innan jul. Är ni fler här som har barn i liknande ålder?
    Hej Välkommen hit

Vad roligt att det har kommit ännu fler...kan tipsa om våran andra tråd om vi vill prata ostört ifrån andra medlemmar så då hittar du den här www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/mammor-fodda-ar-1985-517

Där kan vi fylla i listan på vart vi bor och en mindre presentation om oss själva så har vi alla på ett ställe.

Och till er andra och er nya,förlåt att jag inte har varit så aktiv med att skriva här inne,men vi mår bra jag har fått förlängt på min arbetsträning samt att jag har blivit KÄR i en man som heter Andreas och hans barn med min son kommer jätte bra överens och vi e jätte lyckliga tillsammans...men det hindrar ju inte att få skriva till er..ni e som en annan familj till mig Glad

Lite för övrigt hur många e det som har facebook? tänkte starta gruppen där också vi som e födda 85 skulle vara kul och kunna ha lite flera vänner på nätet

Ha det jätte bra tjejer

Kram
  • vivillblitre
    mamma hampus skrev 2012-02-01 11:07:39 följande:
    Välkommen hit vad kul att du hittade hit

Tack så mycket! :)
  • vivillblitre
    emmap88 skrev 2012-02-01 11:00:37 följande:
    Hej! Vart bor du någonstans? :)

Jag bor i i en håla mellan Karlskrona och Kalmar :) Själv?
  • caltum

hej hej  

Caltum här bor i skåne, Har 2 barn en flicka på 8 år.
    och en pojke 2 år snart 3 år.

Svar på tråden Mamma födda 85