Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Hur mår alla här har vi precis återhämtat oss efter magsjuka sedan helgen å Självklart vart jag värst drabbad sonen spyde bara två gg på två dagar å en bart på natten ´gubben fick bara feber och kände sig konstig i magen medan jag hade fullt upp att spring apå toa hua inge skoj..
Men nu mår vi bra och här e det nu full rulle
Hej! Kikade förbi här i tråden. Har en liten flicka på snart ett år hemma. Vilka är ni? Å vart bor ni? :) Kram från Emma och lovalie
Fint namn
Jag heter Elin och har två barn. Lova 2,5 och Theo 9mån.
Vi bor i norrort, Stockholm.
Var bor ni?
Hej! Vi bor i Upplands Väsby, vart bor ni? :) härligt med två små troll hemma! Går allt bra hemma?
Inte så långt från oss. Vi bor i Täby.
Lova är riktigt trotsig emellanåt vilket tär på tålamodet ordentligt. Theo är en glad liten en med mycket energi :) men för tillfället har han hög feber och snorar, stackarn :(
När fyller Lovalie ett? Är du hemma fortf?
Hej! Är 85:a å har 2 pojkar 6.5 år och 3 år.. Bor i Uddevalla..
Hej! Allt bra med dina pojkar? Lovalie fyller ett nu på lördag, dock är hon jättehostig och snorig hon med. Känns som jättemånga har blivit de nu. Håller dock tummarna så att hon blir frisk till sin ettårsdag! :) du har inge tips på kalasmat för de små? Enkelt å lättuggat :) Å Täby ligger inte alltför långt bort. Vart i Täby bor ni?
Kikar in och säger hej! Är 85a men känner mig inte så ung hihi.. Har en pojk på 14 månader :)
Hej! Vart bor du någonstans? :)
Kikar in och säger hej! Är 85a men känner mig inte så ung hihi.. Har en pojk på 14 månader :)
Terese har två söner en på ca 2½år och en på lite mer än 1,månad bor i sundsvall
hej hej
Caltum här bor i skåne, Har 2 barn en flicka på 8 år.
och en pojke 2 år snart 3 år.