• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Tärning6
    Bohman skrev 2011-10-19 10:56:19 följande:
    Usch då, inte roligt med sjuka barn!
    Mina är *peppar peppar* friska just nu, o jag hoppas det håller sig så...
    jo jag hoppas att det inte  efeber men jag kan lova min lille plutt brukar ALDRIG sitta stil i soffan så här länge plus att han känns lite småvarm så blir en temp om en stund strax innan förmiddagsluren, han ska snart få sova lite middag om dryga halvtimmen så vi tar tempen då
  • Familjen L

Här är det bra :) sonen växer och frodas och dottern likaså. Snart dags att börja filura på vad man ska löpa till dottern i födelsedagspresent och julklapp till båda kort därefter. Dotter fyller 4 år den 18/12. Vad ska ni köpa till era barn i julklapp?

Välkommen hit tärning6

• Tärning6
    Familjen L skrev 2011-10-19 12:14:39 följande:
    Här är det bra :) sonen växer och frodas och dottern likaså. Snart dags att börja filura på vad man ska löpa till dottern i födelsedagspresent och julklapp till båda kort därefter. Dotter fyller 4 år den 18/12. Vad ska ni köpa till era barn i julklapp?

Välkommen hit tärning6
    Tack å mycket..
    Min son 2½år har vi köpt hittils en tågbana på ikea till julklapp sen får vi se..
  • Familjen L

Har inte varit inne på familjeliv idag =) idag har det varit BVC med sonen som blir hela 8 månader imorgon. Var en liten koll på vikt och längd. Sen efter BVC var jag och sonen + min vän med son till babycafé. På babycaf+e gjordes det hand-fotavtryck i gips. Skoj att ha.

Ikeas tågbana är väldigt populär, min dotter tycker väldigt mycket om den + mycket andra saker förstås =)

Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • Tärning6
    Familjen L skrev 2011-10-20 20:31:22 följande:
    Har inte varit inne på familjeliv idag =) idag har det varit BVC med sonen som blir hela 8 månader imorgon. Var en liten koll på vikt och längd. Sen efter BVC var jag och sonen + min vän med son till babycafé. På babycaf+e gjordes det hand-fotavtryck i gips. Skoj att ha.

Ikeas tågbana är väldigt populär, min dotter tycker väldigt mycket om den + mycket andra saker förstås =)
    Ja min son älskar att bygga å fixa så kändes som en solklar grej
  • mamma hampus

Hejj på er

Ja det var ett tag sedan man skrev  här inne på tråden..

välkomna hit alla nya

Jag har haft fullt upp på dagarna,jobbtränar samt att det kommer in lite inringsjobb och det e jätte kul och nu har syrran blivit sjukskriven så då har jag fått hennes småjobb också och då e det städ och assistents jobb bara kul det med tjäna pengar e aldrig fel.

Gött att det e lördag idag har inte gjort så mkt men det e väl oftast på kvällen jag kan få lite energi i kroppen och då plockar jag som mest..idag blir det att höja stämningen lite och sedan göra fint för det känns som man bor i ett krig här hemma och det kanske inte e så bra ifall om lilla mamma och pappa kommer imorgon...om de kommer ja det e ju det som e frågan också men det behöver rensas upp ändå här

händer hos er denna kväll då?

kramar

• Bohman
    Familjen L skrev 2011-10-19 12:14:39 följande:

Välkommen hit tärning6
    Julklapp, jadu...

Jesper 4år önskar sig,
    Radostyrd bil SVART, nya däck till 4-hjulingen, lego, playmobil osv.

Wilma 3år önskar sig:
    1 rosa strumpa, en överraskning , dockor, dockskåp, docksaker, laga mat saker osv.

Hugo 1år:
    Hoppdjur, kläder, Duplo, klossar, bilar
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • mamma hampus

Hej hej på er...

Kom på ett litet förslag kan vi inte skriva en liten lista vart vi bor i landet och hur lever ensamma,gifta, sambo m.m

Svar på tråden Mamma födda 85