• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Godafton tjejer! (om det är någon kvar...? )

Yohanna: Beklagar verkligen ännu en förlust i ditt liv... *kramar om hårt*

Nu har jag tagit beslut om att låta mitt hår växa fritt igen. Trivs egentligen bäst i kort hår, men när man ska försöka ta sig iväg någonstans med två småttingar finns det liksom inte riktigt den tid som behövs förr att bli en cool mamma med häftig frisyr... Dessutom blir det svinigt dyrt eftersom jag måste klippa mig så ofta.

• michiara

kommer in och önskar en god morgon *återgår till kaffet*

• yohanna
    godmorgon! *vrålar!*
    idag ska jag till göteborg och växa in mina pnegar till pund, om en vecka bär det av. vad har ni för planer för dagen?
  • Petunia

Oj Oj va du gastar Yohanna! Godmorgon vännen (med len röst)

Blev nästa lomhörd

Här jobbas det för glatta livet och det blir till ca 10 i kväll När man ska växla in pengarna då är avresan nära

• fru bengtsson

Men Yohanna då.... *gnuggar ögonen* Inte ska du väl väcka en sliten gammal kvinna på det där viset! Om du bara visste hur beroende jag är av min skönhetssömn för att över huvud taget våga mig utanför dörren...

Jag ska få besök på eftermiddagen av min kusin och hennes två pojkar. Har inte träffat dem på en evighet, så det ska bli kul!
    Har du nedräkning nu?

• yohanna
    Petunia: jag vet! bara en vecka kvar idag!
    fb: oj förlåt! du kan få kaffe o en ostmacka som kompensation! åh, det låter roligt fb! jag är på ett strålande humör idag! haha, jag har haft nerräkning i 41 dagar nu. det blir sammanlagt 48 dagar tillslut. så jag känner att jag är på upploppet nu.
  • fru bengtsson

Yohanna: Tack!
    Tänk att det bara är 1 vecka kvar! Hur länge ska du vara där?

• Tintomara

Godmorgona alla vänner!

Här är vi lediga idag och jag och barnen ska ut och handla födelsedagspresent till far i huset!

Petunia: Oj, vad du är flitig. Är det med dina kurser du jobbar just nu eller?

Yohanna: Tråkigt att höra om din bekant Då känns det kanske extra bra att snart få åka till flickvännen?

Soleil: Nej jag är inte med i GI viktkontroll. Det är någon som vill vara som mig och har snott min signatur helt enkelt

Fb: Spännande med långt hår. Har svårt att tänka mig dig med långt hår.

• fru bengtsson

Hej Tintomara!
    Kul med en shoppingdag! Vet ni vad ni ska köpa? Patrik fyller strax år också, men vi har precis köpt ny digitalkamera så han får bara några småpresenter.
    Spännande är det inte egentligen med håret, men det går ju onekligen mycket snabbare att göra en fläta än att fixa till en kortklippt frisyr, så det får bli så nu ett tag framöver.

• Gisse the one and only

Tjolahejsansa!!!!!!!!!

Tillbaka efter en helt underbar helg i Paris det finns några få bilder i galleriet, fler kommer under dagen

OCH jag visste att jag inte var ensam om att ha en pumpa på huvet, jag är NORMAL hahahaha, bildbevis finns.

Allt väl med er alla?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D