• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tant Raffa

Men du, hur kan de redan i förväg veta att du ska göra just sex behandlingar? Låter väldigt mysko, om kortisonet hjälper första eller andra gången förstår jag inte varför du skulle göra några ytterligare. SÅ kul är det inte!

• Tant Raffa

När jag kom till min urolog första gången för själva undersökningen och låg där i gynstolen med kamera upptryckt i det minimala urinrör man har (det gjorde inte ont, det gjorde VANSINNIGT ont) så frågade jag något i stil med om de, läkaren och sjuksköterskan gjorde det här ofta. Urologen tittade gravallvarligt upp mellan mina ben och svarade att han och sköterskan brukade stanna kvar efter jobbet på torsdagar och testa och jag skrattade så jag tryckte ut kameran

• Gisse the one and only

Tant Raffa

HAhahahahahahaha *asg*

• Tant Raffa

Gislöv, vet du, jag brukar tänka på den där urologen då och då, han var så söt, han rodnade ofta blyg som han var, och under de sex år jag gick däruppe i Stockholm innan jag flyttade ner hit, var det första och sista gången han sa något så roligt. När jag sen var där för behandlingar så brukar han titta på mig med riktiga hundögon och bekymrat beklaga att han gjorde mig illa. Ett tag tror jag ärligt talat att jag var lite kär i honom.

• Gisse the one and only

Hahahahahaha jag dööör, du är för go, vet du det, hahaha

• Björkeli

Tant Raffa:

Jo du, det har de bestämt! 2ggr/v i 2v, sedan 1gg/v i 2v!

Fick du en kamera i dig? Kollade de din urinblåsa? (har varit usk-stud vid en sådan undersökning...)

• Tant Raffa

Japp, precis vad de gjorde, kollade urinblåsan så att den såg bra ut! Och på väg upp eller på väg ner såg de att jag hade en inflammation i urinvägsväggarna. Va, tänk att du har varit med om det, du har väl inte uskstuddat dig i Stockholm väl?!

• fru bengtsson

TR: Hej! Kul att du tittar in och bjussar på ett gott skratt!
    Hur går det med huset om man får vara nyfiken och fråga?

• Björkeli

Tant: Näää, i Borås...hmm, nu fattade inte jag!

Vet att jag fick titta in i kameran för att se, o vart helt svett för jag inbillade mig att jag typ skulle snubbla framåt, peta emot ögat o skapa ännu mer smärta för den stackars patienten!

Varför får man sådana konstiga tankar? Eller det kanske ni aldrig får?

• fru bengtsson

Nä nu snarkar Patrik på soffan, Manda i sin säng och Ellen på min axel! Dags att gå i säng med andra ord...

Godnatt alla!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D