• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    Björkeli: den e iaf så fin!
    det är bra här, e nervös för min resa. har massa fjärilar i magen och tiden går så långsamt!
    själv?
  • Björkeli

Yohanna: Jag har det bra, men ensamt. Sambon är med Madicken i Malung. O Elvira ska vara hos sin mormor under helgen. (Ska jobba.)

Vart bor ni under tiden? Hur länge ska du vara där?

• yohanna
    Björkeli: men ser du inte det som något positivt med? då kan du bara rå om dig själv lite.
    jag åker på tisdag (8e.) och kommer hem torsdag (16e.) vi ska bo hemma hos karin, eller snarare i kollektivet där hon bor.
  • Björkeli

Yohanna: Jodå, nåt postivt går nog att finna. Ingen som tjatar på mig att jag slänger kläder överallt, ingen som står som en gnu och diskar typ jämt...

Men jag är så förbannat rädd för att sova själv o vara hemma själv när det är mörkt ute.

Kollektiv... roligt! Hur går det för henne där borta då? Fungerar det med jobb osv?

• yohanna
    Björkeli: jag är oxå lite mörkrädd. men se bara till att du är ordentligt trött när du går o lägger dig, så du slocknar som en sten.
    Jo, hon jobbar o står i. hennes chef har gett henne bara korta dagar o ett par dagar ledigt när jag kommer. det ska bli så mysigt och åka till en helt ny storstad och kunna uppleva allt för första gången med henne.
  • Björkeli

Yohanna: Ja, o så håller ni sams! Tänk på vilken gåva denna resan är, så ansträng er för att inte missförstå varandra! Annars blir vi mammorna här i tråden arga på er!

Nä, vill bara att du ska få ha det så bra du bara kan!

• Gisse the one and only

Def Lepard.
    Guns'n Roses
    Kizz
    Journey
    Chicago
    Eagles
    Sweet
    Nazareth

Bar några FÅ av de jag gillar Yohanna

• Björkeli

Yohanna:

Gislöv: Vart har du varit idag?

Gissa vem som sitter hemma o skrattar som faan just nu! Moi!!
    Sambon har undrat typ 2 v när jag ska tvätta i tvättstugan, (Obs, vi har valt att jag tvättar pga mig!), i alla fall så har jag satt upp tider men typ missat hela tiden. Så idag hade jag satt upp en tid, tänkte det passar när de är borta. Gissa vem som har tagit med sig tvättstugenyckeln 50 mil bort?

• Gisse the one and only

Jag har jobbat! Har ni saknat mig eller?

Hahah ingen tvätt!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D