• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Madge

Hej!! Nu är jag hemma!! Ska läsa och se vad som hänt... Kram

• Björkeli

Madge: Hej!!!!!

Har du haft det bra?

Gislöv:

• Madge

Jag har haft det bra jättebra! Har saknat sambon och katterna mycket! Och er såklart ! Men det var jätteskönt att komma iväg lite och slippa tänka på alla vardagliga bekymmer....

• Björkeli

Hejsan!

Nu sitter jag här hemma o tittar på IDOL. HELT SJÄLV!
    Men vet ni, det är inte roligt... Jag vill kunna koppla av, men det går inte. Jag känner mig bara konstig. Faan, jag höll på och börja lipa innan bara för att jag inte hittade ett recept på en musli! Seriöst?!

Hade ju nyligen ägglossning...kan det vara att jag är lite känsligare då? Lipade igår oxå för att sambon inte sa det jag ville höra...

Det är något fel på mig!

Hoppas ni har en underbar kväll! Just nu sjunger Sebastian o visst fasiken kan han mer än det han presterat innan!

• fru bengtsson

Men Björkeli! Jag sitter ju här och ser IDOL tillsammans med dig ju...
    Visst var Måns bra ikväll? Nu är det bara mes- Jens kvar och jag bävar nästan lite för det framträdandet...

• Björkeli

Fru B: Tack!

Måns var ok, men jag gillade faktiskt Jens idag. Sen så står han ju inte i samma klass som de andra i o för sig. O Agnes gillade jag rätt igenom låten för första gången!

Har du haft det bra idag?

• fru bengtsson

Nej inte Jens! Jag klarar knappt av att titta på honom! Förstår inte riktigt juryns lovord och prisande av Agnes heeeela tiden heller, även om hon är bra.

Idag har varit en bra dag. Manda och hennes kusin Linus har åkt skridskor idag. Gissa om de var söta - som Bambi på hal is ungefär!

Nu ska jag åka och köpa snus till käre maken, som håller på att söva Ellen. Hon har sovit 2 timmar sedan kl. 8 imorse, så man kan lätt säga att hon går på övervarv...

Återkommer...

• Björkeli

Fru B: Nä, håller med ang Agnes. Hon är inte alls så bra som juryn vill. Tål inte när hon sjunger låga toner, då vill jag bara be henne skaffa sig ett riktigt jobb!

Kör försiktigt!

• marsbarn06

Hej på er alla! Allt bra med er? Själv är jag superledsen..min dumma chef kör över mig fullständigt och det är för att jag är gravid- helt j- otroligt..Jag arbetar som platsansvarig för två anläggningar och ska vara med i planeringen för våren.Vad gör min chef..Jo han tar istället med en annan anställd nästa lördag för att bedömma en show som vi ev ska ta in nästa vår..Känner mig sååå överkörd :(

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D