• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Björkeli

Fru B: Öhh...döö...ba...va...ööhh....

Hälsa Patrik att han ska akta sig för att blotta hela halsen!

• yohanna
    mycket som händer nu bara.
    jag älskar floor filler. blir bara så bitter när jag kollar. dansade ju själv i 12 år. är klassiskt skolad. men har dansat street, hiphop, lock. dock mina två bästa; jazzdansen och baletten som lett mig i livet.
  • fru bengtsson

Gå på magkänslan Yohanna. Det brukar vara det bästa... *kramar om*

Är det p g a dn värk du inte kan dansa längre?

• yohanna

fb: ja. knäna pajjade. men jag håller på o träna upp det. jag kunde fått dispens till balettakedemin tillochmed, så det e min dröm kan man säga.

• fru bengtsson

Åh, finns det fortfarande möjlighet att kunna dansa igen alltså? Håller tummarna för det!

• Madge

Hej .
    Det är såå skönt att vara hemma, även fast det känns som om jag knappt varit hemma. Borta bra, men hemma bäst .
    Men under borta-veckan har jag hunnit med teater, jättebra var den! Trots den var över tre timmar lång, så var den helt klart sevärd. "Mary Wollstonecraft" hette den, hon levde på 1700-talet och kämpade för att kvinnorna skulle ha bättre villkor i samhället.
    Har även suttit och tittat lite snabbt i gamla protokoll, årsberättelser och dylikt från 1930-talet, vi var på jakt efter morfar och vi hittade honom där . Mamma och jag hade jättekul när vi satt och läste de där gamla papprena. Men det var väl sånt som hörde till den tiden.
    Vi var ute och firade mammas födelsedag, åt på en jättegod restaurang, oxfilé, kantarellsås samt potatis- och getostrulle till det. Smakade även på sniglar. Inte så dumt faktiskt.

Nu håller sambon och jag att fundera över lägenhet. Vi har fått erbjudande om tre stycken, problemet är bara den vill helst vill ha är det inflyttning på redan vid detta månadsskifte. Det hinner vi ju liksom inte. De andra (som vi visserligen inte tittat på ännu) ligger på tredje och fjärde våningen och med spiraltrappa upp... Vi ska titta på de lägenheterna i morgon.

• Björkeli

Yohanna: Wow! Förstår att du blir lite bitter över att titta på Floor filler då!

Om du vill prata om det som händer så finns vi här. Tänk på dig själv ibland är mitt råd!

• fru bengtsson

Björkeli: Bra råd!

Yohanna: Jag snor Björkelis råd och lägger till det till mitt!

Madge: Nice to have you back! När måste ni bestämma er om lgh?

• Madge

På fredag senast. Problemet är bara att vi verkligen inte har råd att flytta redan nu. Det är för kort om tid, det finns för lite pengar. Januari kan vi nog klara av, men både december och januari går bara inte. Men vill inte hyresvärden låta den stå tom en månad släpper vi den. Vi förstår ju helt att de inte vill låta en lägenhet stå tom (den är redan tom) fram till i januari.
    Men bo på tredje, fjärde våningen med bara spiraltrappa, alltså ingen hiss känns inte alls bra. Bara tanken på det känns hemsk.

• fru bengtsson

Nä fy att bära först möbler när ni flyttar och sedan tunga matkassar... Fast å andra sidan kanske man kan leva med det om lgh i övrigt är fantastisk och allt ni någonsin drömt om?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D