• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

Björkeli

Nä hon ska bli polis

• Madge

God morgon! Det är tydligen sommar ute, eftersom det är så hög dygnstemperatur . Men så trist väder det kan vara, försöker komma härifrån så jag kan ut och gå, men det är svårt att släppa taget om FL

• Piaf

FruB:
    HÅLLER MED! Både jag och sambon får ångest varenda gång Jens framträder . Hur han har tagit sig förbi de andra deltagarna som fått lämna , det är ett musterium. Agnes är heller ingen favvis här.
    Av de som finns kvar så tycker jag att Sebastian är stjärnstatus . Men bägge mina favoriter har lämnat ...

marsbarn06:
    det blir snack ikväll helt enkelt

• Piaf

Godmorgon alla förresten

Ska lämna mitt rum och ta tag i lite nytta nu, men en del av oss ses vid tolvtiden

• fru bengtsson

Godmorgon vänner!

Piaf: Skönt att höra att fler har lika bra smak som jag! Nyfiken bara - vilka favvisar hade du?

Madge: Helt sjukt väder! Här var det snöstorm för 3 år sedan, det minns jag eftersom lillebrors pojke föddes 1/11 och när de kom hem var det VINTER! I år har det kommit yttepyttelite snö en eller två dagar, som naturligtvis smälte direkt. Jag vill ha vinter nu! Jag vill åka pulka med Manda, göra snögubbar och snölyktor, änglar i snön och ha snöbollskrig med Patrik. Vad faan, jag ser t o m fram emot skottningen!

• Piaf

FruB:
    Jag hade Jonah (så hette han väl) och hm vad hette han den andra nu då.... Han från Lund, fotbollskillen... Kan inte fatta att Jonah (hette han så förresten (jag och namn???) kunde åka, men så såg jag inte det avsnittet då han åkte heller...

• Piaf

Nä, nu måste jag ta tag i mig själv.

Vi ses senare

• Madge

Alltså, de på Jysk måste vara några riktiga festprissar. De hade tydligen fest i Skövde i helgen, alla anställda i hela landet. 6 gånger larmades polisen till festen . Sen kopplade de lastbilsstöld till festen... Undrar vad de gör på Jysk egentligen

• yohanna
    *kör in som en ångvält i tråden*
    hjälp! jag ska åka imorgon!!
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D