• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf
    I ditt hjärta....
    Ja, han är superduktig. KLart bäst av de som är kvar
    Jag vill vara hans stylist för fem ynka minuter, för då skulle jag visa honom hur han skulle gjort med sin frilla. Det klär honom inte som det är nu, tycker inte jag i alla fall .
  • fru bengtsson

Yohanna: Nu behöver du varken räkna veckor eller dagar längre, nu kan du räkna _timmar_ tills ni äntligen får ses igen! Underbart!

Piaf: Mä! Vad är det för fel på den frillan nu då!

• fru bengtsson

Har ni tänkt på de små annonserna som passar in speiellt för varje tråd? Undrar just varför vi precis har fått en med "kreditupplysningar online"?

• Piaf

FruB:
    Vet inte riktigt hur jag ska beskriva.
    Har allmänt lite problem med friserade killar och hans är extra fel i mina ögon, eftersom jag inte tycker att han har hår (nog ) för frissan han har.
    Planerat och med hjälp av gele är den liksom framlagd och näää, den går bort.

Han skulle göra sig mycket bättre i kortklippt och spontant, enligt mig då...

• fru bengtsson

Piaf: Attans, du har nog rätt angående frisyren...

• Björkeli

Hej!!

Hur har ni det? Här öser det ner äckligt piss regn! Blä, det hjälper inte ens med paraply...det kommer överallt!

Har haft en sååååå inombords-stressig dag. Hatar när jag gör så! Men ibland klarar inte jag av 2 halvvilda barn som ska ut i äckligt regn, när jag ska handla halva affären med enbart 2 händer osv osv osv.

Fru B: De har nog insett att hela tråden av full av fattiga mammor!

Madicken va anti mig när hon kom hem. Det tog över 30 min innan hon insåg igen hur mkt hon älskar mig o kom o la sig över mig o kramades.
    Så tittade hon på mig precis som om jag klarat något test där jag bevisade hur mkt jag tycker om henne...typ!

Gillar inte heller Sebastians frilla...urk...men jag gillar inga killar i de frillorna!

Yohanna: Spännande!!

Madge: Har du slitit dig ännu? vad gör du av din lediga dag?
    Piaf: "fem ynka minuter..." skulle göra underverk!
    Hur har din helg varit?

• yohanna

fb: jaaa! just nu är det (om man räknar engelsk tid alltså minus en timma) ungefär 28 timmar!

• fru bengtsson

Björkeli: En sån liten trollunge! Vilken tur att hon insåg hur fantastisk mamma hon har till sist i alla fall....
    När Manda var liten och hade varit hos mormor var det en pärs bara att få med henne hem... Mormor var och är fortfarande hennes absoluta favorit, och hon väljer henne före mig i de allra flesta lägen! Fast nu tycker jag mest bara att det var skönt, men förut... Oj oj oj vad jag var ledsen ibland!

• Piaf

Björkeli:
    Jo, helgen har varit bra! Vi har haft det liiiiiiite tufft mellan oss (christian o jag) men det är över nu. Har varit i stugan och där var det fullt hus med barn som sov över och sen vara det kalas hos grannen och grejer som skulle fixas.

Min käre son Ludvig gjorde ju en "härlig" blunder igår.
    Han hade två kalas som var på samma tid. Det ena gick till hans klasskompis och det andra till Cornelia (som höll kalaset hos sin mamma). Han har hela tiden lutat åt att vilja gå på klasskompisens, men så blev det i alla fall Cornelias när det väl gällde .

Ok, läget var ju då att detta måste framföras till födelsedagspojken och Ludvig står i färd med att ringa upp. Jag säger då till honom att ....
    -Ludvig, du behöver ju inte berätta att det är för att du ska på ett annat kalas som du inte kan komma, utan säga något i stil med att du fått förhinder, något har kommit imellan eller så). Och med de orden tar jag riktning mot badrummet och kliver ner i mitt bad. När jag då ligger där så hör jag Ludvig från köket säga såhär...

-Hej, det här är Ludvig, vem är det jag pratar med?
    -Hej, Bennys pappa...
    -Jo, jag kan inte komma på Bennys kalas idag
    -Det sa mamma att jag inte fick säga , men vänta lite så ska jag fråga henne...

Så springer han in till mig och säger..
    eller rättare sagt, jag säger i förväg...

-Men Ludvig, så kan du ju inte säga....

Eh, tänker Ludvig efter och säger..

-Nej, mamma, det kan jag ju inte, och går tillbaka till köket och lyfter luren och säger..

-Jo, det är så, min mamma säger att jag inte får säga det!
    Hej då!!
    Och så la han på luren

Jag kan säga det att samtalet där efter om hur jag försöker göra lite klarhet över läget (med Bennys pappa) var sådär...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D