• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Björkeli:
    Å så sött, ja hon ville väl markera något där, och förstår inte själv de starka känslor hon kände och sånt...

Tänker ofta på det när man hör om föräldrar som lämnar bort barn heeeeeeeela tiden. Det måste ju vara något som rubbas där då... Alltså, nån gång då och då är ju bara sunt, men när det är sådär var och varannan helg

• Björkeli

Piaf:

Skrattar fortfarande....

• Piaf

Björkeli:
    Den var skiiiiiiiiiiiiiiitjobbig!

Och jag blev lite sur på Ludvig, men tänkte snart om och fick så dåligt samvete och då blev jag istället en sån är morsa som ska betala igen genom att "ge" något, så jag kom in till honom med ett fat med kakor och toffife och kexchoklad och läsk ( en söndag...) och jag kunde inte nog med att försöka förklara för honom att det var JAG som hade uttryck mig/tänkt fel etc....

• marsbarn06

Hej! Heja Ludvig .... Gud vilken härlig historia..

• marsbarn06

Hej! Heja Ludvig .... Gud vilken härlig historia..

• marsbarn06

Hrm.. hur får man in sina smailisar i texten...

• Björkeli

Piaf:

Ja, HAN var ju ärlig...du ville ljuga...

Fru B: Sådär är Elvira oxå! Tack för att du skrev detta, har mått riktigt dåligt ibland när Elvira inte vill följa med hem osv. Tack!

Elvira och jag bodde vårt första år hemma hos mamma och pappa, vilket säkert ha resulterat i deras väldigt djupa relation. Roligt tycker jag, men ibland har jag fått för mig att jag har gjort något fel som mamma o Elvira hellre vill vara med sin mormor...alltid! Men så kan det ju inte vara när Manda är likadan!

• yohanna

Er med barn som inte vill följa med hem; sån var jag med när jag var liten! jag o min mormor är väldigt tighta och var redan när jag var liten. en gång kjedjade jag fast mig vid mormors ben och vägrade följa med mamma hem.

• Piaf

marsbarn06:
    Grrrr, skrev ett inlägg som försvann

Jo, det är lite märkligt att inte kalla dig vid ditt namn

Du, är du intresserad av leksaker till äldre barn också? Jag rensade barnens rum igår och tog bort den del grejer som inte känns aktuellt längre. Det är jättefina saker men passar när barnet är typ tre/fyra år

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D