• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Godmorgon alla glassar!

Oj, så mycket som har hänt när man varit borta ett par dagar! Har inte hunnit läsa igenom allt ännu.

Yohanna: Ha en bra resa, du har väl redan åkt nu, men i alla fall. Hoppas att allt löser sig till det allra bästa med flickvännen

Nu ska vi klä på oss och sticka iväg till Mackes simskola, vi hörs senare!

• Piaf

Yohanna:
    Vad säger du?
    Hon planerar en permanent flytt dit eller?

Fy.... stackars lilla dig

• Piaf

Björkeli:
    Ja du... varför har det dröjt för mig?? Vet inte! Har haft en massa annat för mig, bland annat cyklat . Det har varit en stor grej bara... Känns som det coolaste i världen att ha ett körkort Och nu ska det bli av

Jag skulle vilja ta en sån där "åka-bort-intensiv-grej", men det tar två veckor så det blir tufft för oss. Nu lägger jag lektionerna så tät som bara går och ger JÄRNET!!!

Tänk, våran träff i Mars, den kanske jag kommer körande i en bil till Wow....

Körningen gick jättebra! Den nya läraren var lugn och bra och inte som min förra. Har min nästa körning i morgon och det känns spännande

• Gisse the one and only

Piaf

Hejsan, hur går det med huset? Vi åker till stugan på fredag och då står kaffet på hela helgen, ring

• Piaf

Gisse:
    Jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååå ledsen men det går inte i helgen. Vi ska på 6o -års kalas (två som fyller trettio som har slagit ihop sig) på lördag och på söndag är vi i Trellebort hela dagen (Ch föräldrar). Detta ringde Christian och berättade för en stund sedan, vi bägge hade glömt det .

Men du... vi är ju där varenda helg, bortsett från få, så vi tar det nästa gång det finns tillfälle. Snart har jag dessutom körkort ( ), så då kan jag ta en sväng med bilen själv, sticka hemifrån i ett par timmar och ta en fika i hästveda... hur coolt låter inte det??

Huset har det inte hänt något nytt med. Jag jobbar fram mitt körkort och vi snackar med dagis hit och dit, men det blev inget möta med LB-hus förra veckan. Ch kunde inte komma ifrån helt enkelt. Men vi har pratat en hel del med våra grannar spm byggde med dom och jag har förstått att det inte behövar ta så lång tid som jag innan trodde, från byggstart till färdigt hus alltså - och det känns ju bra

Vi får se om han/vi kan komma från den här veckan

• Gisse the one and only

Piaf

Okej, så Ch's föräldrar är från Trelleborg? Det är mina svärisar med.

Du får komme en annan helg då, vi åker upp varannan ca nu i vinter, så det blir säkert läge

• Piaf

Gisse:
    Ja det är dom... Aha dina med, kul

Ja, men då blir det ju många tillfällen

• Gisse the one and only

Piaf

Ja mannen är från Trelleborg och jag jobbar där

• Piaf

Gisse:
    Aha, är det DÄR du jobbar?
    Men du, det klingar en klocka nu när du säger det

Ja, då förstår jag att du vill köpa hus där...

• Gisse the one and only

Piaf

Ja, men nu finns det inga hus i Trelle som är fina, det vi skulle titta på var ju litet och nu flyttar den store sonen hem igen och då fick vi inte plats i det huset. Så vi avvaktar och letar vidare. Vi vill INTE renovera

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D