• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Gisse:
    Jo, jag läste det.... .

Det kommer andra hus!! Vi hade ett som jag var TOKINTESSERAD av just i Trelleborg, men det blev sålt fort som attan. Vi han inte ens kolla upp det mer än på nätet.
    Det var jätteläckert

• Gisse the one and only

Piaf

Nu ska jag iväg till jobbet, så du får ha en bra dag och lycka till med körkortet ( har inget B-kort, bara A-kort, MC ) Och så ses vi i Hästveda en helg och dricker kaffe Kram

• fru bengtsson

Hej hopp!

Fatta att jag och Ellen sov till 9.30 imorse! Vi var visserligen vakna en snabbis för att hon var lite hungrig vid 5-tiden, men ändå...
    Kan säga att hon har inte direkt sovit så mycket resten av dagen,ooch det lär säkert bli jättekul ikväll när jag är själv med två toktrötta barn!
    Manda är verkligen i en jobbig period nu, när hon är för pigg för att sova efter lunch, men egentligen skulle behöva det. Nu ligger hon och vilar på soffan iaf och jag hoppas att hon åtminstone slumrar till en stund.

Piaf: gick det bra med körningen igår?

• Piaf

FruB:
    Ja det gjorde verkligen det!!

Jag tyckte om min körskolelärare och jag kunde förvånandsvärt mycket fortfarande. Det gick abselut bättre än jag hade väntat mig En sak som jag gillade var att vi körde i 60 minuter nu istället för 40 som det var innan. Man hinner liksom köra på riktigt känns det som. Jo, jag är nöjd och jag längtar till imorgon när det är dags igen.

Eller ja, längtar och längtar, men jag vill KÄNNA framsteg nu. Vill veta att det går fram....

• Piaf

FruB:
    Är Manda i den där "sluta sova middag fasen" menar du?
    Oj, ja jag hade nog glömt hur jobbig den kan vara, fram tills nu när jag läste ditt inlägg..

• fru bengtsson

Piaf: Ja, och hon har hållit på ett tag kan man säga... Tyvärr blir det så himla jobbigt för henne från typ nu och framåt, hon bara gråter, tjurar och blir arg för minsta lilla. Det går väl någon väg för oss i familjen, men hon brukar ju vilja vara med grannflickan efter middagen, och det blir konflikter _hela tiden_ om det är en dålig dag. Nu har hon slocknat ppå soffan, och får hpn bara sova 15-20 minuter blir hon en helt ny tjej, och varken kvällsläggning eller nattsömn påverkas tack och lov!

• fru bengtsson

Kul att höra om din körning förresten!
    Hur lång tid har du beräknat att det ska ta innan du får den efterlängtade "lappen"?

• Piaf

FruB:
    ...men så bra.
    Att hon kan ta den där lilla stunden så att du kan sitta här
    Nej, jag skojjar. Men det är ju skönt att kunna trappa ner...

• Piaf

fruB.
    Jag vet inte. Men jag har bokat in alla tiderna tätt nu så jag hoppas snart.
    Jag ska göra vad jag kan för att det ska gå undan.....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D