• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Shit, nu vaknar Ellen och vill äta!

Vet du, jag läste sagor för min lillebror (på riktigt alltså!) när jag var 4 år! Märker på Manda att hon nog också blir tidig, hon går runt och ljudar och får på så sätt full koll på vad nästan alla ord börjar på....

• Piaf

FruB:
    Säkert så.. För mig så var det annorlunda. Jag var nog inte den mest brillianta på området när jag var liten

• fru bengtsson

Du är desto mer brilliant nu. Iaf i mina ögon!

• Piaf

FruB:
    Du är för go...

Ja, i Ludvigs också
    Han kan inte fatta att JAG inte kunde läsa när jag var lika gammal som honom... Fast han brukar ropa på Ch och dubbelchecka saker för att han inte riktigt litar på mig... Hänt allt som oftast faktist. Vill vara säker liksom (händer aldrig åt andra hållet).

• calcioaddict

Hejsan hoppsan på er!

Viktor säger bara "Neeej" när man frågar om han kan säga ditten eller datten. Han vägrar säga något på beställning. Men "Oe" betyder Olle i alla fall.

• Piaf

Hejjj Calcio:

Och jag som måste checka ut nu Är redan tio minuter för sen...

Hoppas vi ses snart igen

Hej då bägge två

• fru bengtsson

Hej då Piaf!

Heeej Calcio!

• fru bengtsson

Calcio: Fast visst är det ganska vanligt? Har ni testat "vad är det där?" istället? Barn tycks också få prestationsångest!
    Fast det har ni ju med all säkerhet redan koll på!

• calcioaddict

fru b: Jodå. Fast vi brukar väl i och för sig inte be honom säga saker så ofta. Mest om han sagt något nytt när bara jag hört och jag vill att andra ska få höra. Klocka och flygplan kan han säga också. Men han förstår det mesta, och det känns viktigast. Jag bekymrar mig inte särskilt mycket för hur mycket eller lite han pratar.

• calcioaddict

Piaf: Jag ska också sticka nu!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D