• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Hej då på er allihopa! Vi får se om jag hinner in ikväll!

• fru bengtsson

Hmmm, känner mig lite som en besserwisser fast det var absolut inte min mening!
    Visst är det coolt när man märker hur mycket de faktiskt _fattar_ även om de inte pratar en massa själva?
    Hur gammal är det han är nu igen?

• fru bengtsson

Oj, Hej då Calcio! Ses snart igen hoppas jag...

• Madge

Hallo ! Håller på att packa sånt som man inte behöver för att vara förbereda på en snabb flytt. Nu ska jag snart ner och tvätta

• Björkeli

Hejsan!

Kommer in med en trött hälsning. Ska snart iväg o träna men kände att jag ville titta till er lite!

Vilka skärpta barn ni har!
    Elvira har alltid pratar tidigt och kunde vid 18mån prata med vuxna, nääääästan som jag! Men hon är inte ens i närheten av att vilja läsa ännu.... hon får inte sitta framför någon data heller. Vilket leder mig in på om 2 v... Då ska jag iväg på info möte ang fritids/förskolaverksamheten nere i skolan, info om att börja 0:an som det så fint heter... JAG känner mig inte mogen!

Hoppas det går bra för er Madge!

Stor kram på er alla, nu måste jag rädda Elvira från Madicken....igen!

>---- ----

• Madge

Hoppla, det verkar som om vi flyttar innan årsskiftet . Jag glad!

• Lalune2

Hej!

Men vad roligt Madge, grattis!!

Duktiga barn ni har!

Ho ho, är så glad idag för Las Vegas börjar igen! Nån annan som följer det?

• Tintomara

Hej på er!

Soleil: Jag har tittat då och då på Las Vegas, det är ganska underhållande!

Madge: Grattis till nya bostaden! Vad är det för lägenhet ni kommer att flytta till?

Björkeli: Oj vad stort att gå på info om skolan. Det vill jag verkligen inte Kan de inte få vara små bara liiiite längre.

Idag har jag lämnat in bilen på reparation, självrisken går på 3000 plus att vi har 1000 kr på den andre förarens bil som vi måste stå för. Suck, roligare kan man ha för 4000 kr eller vad säger ni?!

• fru bengtsson

Go´afton!

Madge: Kul, grattis! Är det någon av lgh med spiraltrappa eller?

Soleil: Tror aldrig jag har sett det faktiskt. Är det en serie där man måste se alla avsnitt för att kunna hänga med, eller är det lite mer fristående? Jag gillar den senare varianten betydligt bättre, så man slipper känna sig så låst.

Björkeli: Oj, skolan...
    Vet Elvira vad som komma skall? Och vad känner hon isf? Manda tjatar redan om att få börja!
    Jag minns precis hur jag längtade efter att få börja i ettan men jag kan, precis som du, inte riktigt förstå hur _jag_ någonsin ska bli redo för att ha mina små gullungar i skolan! Tänk om jag fortfarande jobbar oregelbundna arbetstider då, och ändå inte får ha dem hemma hos mig när jag är ledig på dagarna... Kanske det är då jag ska ta ittu med träningen på allvar!

Tintomara: Ja, jag kan tänka mig en hel del roligare saker, men det viktigaste är ju trots allt att det gick bra med er alla!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D