• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • marsbarn06

Hej Fru B! D hade ju rätt! Jens åkte ut! Vilken ödmjuk kille va! Trots den jättebesvikelsen så är han där och pratar så gott och stort om de andra- jag började förståss lipa..

• Björkeli

FruB: Hej!

Arbetar helgen nu... o så är det såååå mkt runt omkring här hemma att jag knappt hinner skriva här längre. Tråkigt ibland...
    Men nu är sambon o köper godis till....äh....sig själv....hmm... så jag passar på!

Har dessutom en dansande Madicken här...

Hur är det själv?

Marsbarn: Otippat att du lipade!
    Hur mår du och magen?

• fru bengtsson

Hej marsbarn!

Jens verkar väldigt ödmjuk och är säkert en bra person, men det var dags för honom att åka ut ikväll. Har nästan tyckt lite synd om honom på slutet, med "rädda Jens-kampanjen" och kämpandet med att hålla god min och skenet uppe, trots all jurykritik och att han hängt löst 6 av 7 gånger.

• Björkeli

Just nu sjunger Madicken "akta dig, akta dig" för mig!

(Melodi, Lilla snigel...)

• fru bengtsson

Dansar Madicken nu?! Alltså jag vill verkligen, verkligen träffa dina gullungar snart!

• fru bengtsson

Herregud! Pekar hon med fingret på dig också?

• Björkeli

Fru B: Mmm, jag skickar henne med nästa flyg!!!!

Tack, blir så glad när du säger så!

• fru bengtsson

Jag vill också ha godis... Tur det är lördag imorgon!

• marsbarn06

Vi mår bra! Tack! Va!!! Köper han BARA godis till sig själv..hmmm..ska du inte smaka en endaste liten liten bit:) Själv har jag krängt i mig två skålar glass med dubbla såser (choklad & Kola) och sitter nu med popcorn här framför datorn! Jissesw vad tjejen kan sjunga..aaaall byyyyy myseeeelff..puh..kallvatten i ansiktet efter den sången det vill jag lova..svullnade till i huvet då

• fru bengtsson

Tänker hon inte sova ikväll?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D