• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

bang bang! jag ska smitta er allihop!

• lasueca

Smyger in med lite(inte liter) glögg o önskar er en skön kväll
    Allt bra med er alla`??? Jag mår fint fast mycket att göra...kul det med, då är det snart vår igen

• Madge

Jag har jobbat hela dagen så jag har definitivt inte SPA:at mig . Dessutom är det fel vecka .

• Madge

Om fem veckor firar vi julafton! Har en känsla av att jag kommer vara rätt själv här då .

• lasueca

Madge, jag är här på julafton...här firas inte jul förrens på juldagen....fast vi fuskar o firar på kvällen med kanske en tomte(troligen inte då inte barnbarn är här iår) o lite smått o gott Så ensam är du inte då
    Nu ska jag fira Barcas vinst över R:Madrid i fotboll...skålar o hurrar i champagne
    Gonatt alla

• Gisse the one and only

Godmiddag brudar!!

Jag har idag tagit ett stort beslut, men som känns helt rätt.

Jag ska INTE operera bort min livmoder Jag vågar helt enkelt inte. Har nu fått en massa info om hur det blir efteråt och det ser inte lovande ut. Man kan bli konvalesent i ett helt år, inget ovanligt Och det kan bli en massa komplikationer. Dessutom, så anmäls det massor med FELoperationer, där de tagit bort även äggstockarna, "av misstag" , så nope, jag behåller min och biter ihop ett tag till även om det är skitjobbigt ibland. www.patientombudet.se/

Så, jag ska börja jobba i Januari, i MIN egen butik och jag längtar så bara den!! Kram Gisse

• Tintomara

Gislöv: Nu minns jag tyvärr inte riktigt, men varför har det varit tal om att du ska operera bort livmodern? Bra att du känner dig nöjd med ditt beslut och att du ser fram emot att börja jobba igen!

• Gisse the one and only

Hej Tinto

Jo jag har berättat här tidigare om mitt stora myom/muskelknuta, som växer i min livmoder. Den gjorde så att Neo fick tas med snitt. Det växer och då växer även min livmoder och de tar inte bara bort myomet på en kvinna i min ålder utan de tar hela paketet.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D