• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Ja det är tur att det går snabbt att flyga, annars hade jag ju aldrig fått vara med på någon träff!
    Men du kan väl som sagt känna hur det känns då? Hur långt blir det för dig att åka?

• fru bengtsson

Björkeli: Godnatt goa du!

marsbarn: Tror det finns en bild i Björkelis galleri där väggen syns. Den är vit med stora svarta cirklar.

• marsbarn06

Jag bor i Malmö. Det är inte såå långt..jag får se hur jag mår helt enlkelt..just nu känner jag mig pigg men samtidigt lite labil i humör och så...Lite var ingen direkt överdrift:)
    Björkeli; Hoppas sussen blir söt!

• fru bengtsson

Fast humöret är inga problem, du kommer att ha så kul med oss så!

• marsbarn06

Jag kikade in på hennes galleri men hittade inte ..ja det kan ju kvitta:) Ja humöret är helkonstigt ... nös rejält och höll inne nysningen ..hrmmm kissade då på mig..tyckte att det var så komiskt/pinsamt..så att jag skrattade så att jag kissade lite till..tack o lov var jag hemma! Detta har inte hänt förut...är lite knäpp just nu!!

• fru bengtsson

Den skymtar yttepyttelite nere i hörnet på "älskade barn-bilden". Nog svårt att se hur den ser ut på riktigt men...

Dags att börja kniiiiiiiiipa?!

Nu säger jag godnatt också. Barnen lär väl inte vakna senare imorgon bara för att jag är uppe länge ikväll?

• marsbarn06

Kniiip kniip och gonatt! Sov gott!

• fru bengtsson

Inte ett inlägg på hela dagen....!

• Tintomara

Jag tror alla har firat SPA heeeeela dagen!

• fru bengtsson

Nu ska vi ha filmkväll med lillebror och hans fru.
    Hörs imorgon!
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D