• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

gislöv: vad händer när du inte tar bort den?

• Gisse the one and only

Jag har ont och blöder massor vid mens.

• yohanna

Gislöv: är det "de enda" sakerna du får leva med?

• fru bengtsson

Hallå brudar!

Madge: Jag infinner mig säkert också här på julafton, åtminstone en stund...

Gisse: Skönt att du tagit ett beslut och att det känns bra för dig!
    Ska du öppna en egen butik eller vaddå? Känns som att jag har missat något här....

Idag har vi ett helt fantastiskt väder här. Solen skiner och det är ca -5 ute. Nu fattas bara snön för att det ska vara helt perfekt.
    Jag och Manda har varit ute och lekt kurragömma, och när det var hennes tur satte hon sig bakom sin gunga och höll upp den framför ansiktet - sedan var hon klar! Ser inte jag dig så ser inte du mig heller....

• Gisse the one and only

Yohanna

Nej ibland så växer myomet så mycket att jag inte kan ha byxor på mig, inte kan sova och inte bocka mig alls. Blödningarna gör att jag bli svimfärdig, inte kan gå ut och det gör gruvligt ont. Men, jag tar det ett tag till, vågar inget annat

fru b

Nej, men jag ska jobba i min "egen" butik, där jag är chef och där jag byggt upp min kundkrets osv, så jag längtar dit
    Men den är "min"

Ska ut nu och handla overall till sonen, han tog ett väldigt skutt i utvecklingen här nu på ett par veckor, så overallen blev 5 cm för kort i benen Rackars unge

Kram på er, vi hörs senare. Gisse

• Piaf

FruB:
    Vi har firat helgen med en massa snö! I Skåne

De sa det till oss när vi köpte stugan, att här är det alltid snö först i landet och under hela julen, men inte tog jag det på sånt allvar. Men när vi kom dit i fredags så var det alldeles vitt! Jättetjusigt var det Såklart, hade jag glömt kameran ....

Tristan springer runt som en galning i lägenheten och skriker -fatta noll!!! Detta har han hållit på med i en halvtimme nu Så lägger han in lite meningar om att vi ska bajsa, att vi har pruttat att vi ska bajsa snart och annat sött mellan tjoandet......

• Björkeli

Hej!

Gislöv: Va skönt att du kommit fram till ett beslut, om än "biverkningarna" av det är mindre skönt för dig. *Kramar om*

Piaf: Härligt med snö! Här har det kommit lite, lite...men inget som ligger kvar mer än frosten.

Fru B:
    O ändå hade du problem med att hitta henne....

Yohanna: Hur mår du? Din mage?

Madge: Jag kommer nog in med ett litet hej på Julafton!
    Arbetar du något? Jag har en delad tur (Jippie) på Nyårsafton och Nyårsdagen är jag arbetslös.

Tintomara: Hur går det där hemma med bråkstakarna?

Lasueca: Firar du inte svenskt?!

Hoppas ni alla har en underbar kväll!!

• yohanna
    Björkeli: jag mår mycket bättre! tänkte passa på o sluta röka nu med. jag e glad med, har pratat mycket med K och jag tror det löser sig med tiden. egentligen skulle hon kommer hit över min födelsedag (4e jan.) då var tanken att hon skulle komma 3e o flyga tillbaka 5e. nu frågade hon om hon fick komma tidigare o fira nyår med mig o det ser jag som ett bra tecken.
    hur mår du?
  • fru bengtsson

Gislöv: Då förstår jag. Eller inte.... Har du alltså inte jobbat där nu? Ibland är jag så korkad så det är helt pinsamt ju! *skäms*

Björkeli: Det tog minst 2 minuter av ihärdigt sökande bland bilarna, bakom träden och under buskarna...

Yohanna: Låter mycket bra ju!

Mandas farmor är här på besök ett par dagar, och Manda sa vid middagen (när hon antagligen tyckte att vi pratade för mycket) "Men mamma, kan inte du fara hemifrån ett tag?" Snacka om att vara brädad!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D